Guia docente 2023_24
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Identificación, prevención e tratamento dos trastornos do desenvolvemento e da conduta
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballo tutelado Os alumnos presentarán informes escritos das actividades realizadas nos pequenos grupos. A asistencia as sesións de grupos pequenos é obrigatoria. Admítese un 20% de faltas. 20 A1
A2
A3
A4
A5
B5
B11
C5
C19
C22
C29
C60
C62
D1
D3
D7
D11
D13
D16
D21
Resolución de problemas e/ou exercicios As probas de avaliación consistirán en responder por escrito a preguntas de resposta curta sobre os contidos do programa da asignatura. As preguntas serán calificadas con 1 ou 0 puntos. 40 B8
B9
C5
C15
C16
C18
C19
C21
C22
C59
D1
D3
D13
D14
D21
Traballo Os alumnos elaborarán polo menos un programa de intervención sobre aqueles trastornos propostos polo profesor. Presentarán informes por escrito que serán expostos na aula na data sinalada. A asistencia as sesións de grupos medianos é obrigatoria. 40 A3
A4
A5
B10
B11
C5
C16
C17
C18
C21
C23
C24
C29
C32
C36
C59
C60
C62
D2
D3
D8
D9
D14
D16
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Os alumnos poderán escoller unha das modalidaes de avaliación. Os que elixan a modalidade de Avaliación Global deben indicalo por escrito ao profesor no mes de febreiro. De non facelo incluiráselles na avaliación continua.

AVALIACIÓN CONTINUA:

O sinalado no apartado anterior.

AVALIACIÓN GLOBAL:

A avaliación da parte teórica realizaranse nas datas oficiais de exame para cada oportunidade de avaliación establecida no calendario académico.

Os traballos dos Grupos B: os alumnos realizarán dous traballos. O primeiro será presentado a finais de abril e o segundo a finais de curso.

Os traballos tutelados dos Grupos C: entregarán nas mesmas datas do parágrafo enterior os ensayos sobre os temas propostos polo profesor a principios de curso.

As porcentaxes son as mesmas que no caso de avaliación continua.

As partes da materia superadas na convocatoria ordinaria non serán obxecto de avaliación na segunda convocatoria, considerándose aprobadas nese curso.

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza á Facultade de Educación e Traballo Social, esta guia poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presenta o alumnado adscrito ao programa PIUNE.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000