Código |
Descrición |
CB1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
CB2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
CB3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
CB5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
CG1 |
Coñecer os obxectivos, contidos curriculares e criterios de avaliación da Educación Infantil |
CG2 |
Promover e facilitar as aprendizaxes na primeira infancia, desde unha perspectiva globalizadora e integradora das diferentes dimensións cognitiva, emocional, psicomotora e volitiva |
CG9 |
Coñecer a organización das escolas de educación infantil e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. Asumir que o exercicio da función docente debe perfeccionarse e adaptarse aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida |
CG10 |
Actuar como orientador de pais e nais en relación coa educación familiar no período 0-6 e dominar habilidades sociais no trato e relación coa familia de cada estudante e co conxunto das familias |
CG11 |
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela nos estudantes |
CE8 |
Saber informar a outros profesionais especialistas para abordar a colaboración do centro e do mestre na atención ás necesidades educativas especiais que se susciten |
CE12 |
Promover e colaborar en accións dentro e fóra da escola, organizadas por familias, concellos e outras institucións con incidencia na formación cidadá. |
CE20 |
Valorar a importancia da estabilidade e a regularidad na contorna escolar, os horarios e os estados de ánimo do profesorado como factores que contribúen ao progreso armónico e integral dos estudantes. |
CE21 |
Saber traballar en equipo con outros profesionais de dentro e fóra do centro na atención a cada estudante, así como na planificación das secuencias de aprendizaxe e na organización das situacións de traballo no aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do periodo 0-3 e do periodo 3-6. |
CE26 |
Saber analizar os datos obtidos, comprender críticamente a realidade e elaborar un informe de conclusións. |
CE27 |
Situar a escola infantil no sistema educativo español, no contexto europeo e no internacional. |
CE29 |
Valorar a importancia do traballo en equipo |
CE30 |
Participar na elaboración e seguimiento de proxectos educativos de educación infantil no marco de proxectos de centro e en colaboración co territorio e con outros profesionais e axentes sociais. |
CE31 |
Coñecer a lexislación que regula as escolas infantís e a súa organización. |
CE32 |
Valorar a relación persoal con cada estudante e a súa familia como factor de calidade da educación. |
CE59 |
Adquirir un coñecemento práctico do aula e da xestión da mesma. |
CE64 |
Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación que se poidan establecer nun centro |
CE66 |
Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e da contorna social. |
CT1 |
Capacidade de análise e síntese |
CT2 |
Capacidade de organización e planificación |
CT3 |
Comunicación oral e escrita |
CT4 |
Coñecemento de lingua estranxeira |
CT5 |
Coñecemento de informática |
CT6 |
Capacidade de xestión da información |
CT7 |
Resolución de problemas |
CT8 |
Toma de decisións |
CT9 |
Traballo en equipo |
CT11 |
Habilidades nas relacións interpersoais |
CT12 |
Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade |
CT13 |
Razoamento crítico |
CT14 |
Compromiso ético |
CT15 |
Aprendizaxe autónoma |
CT16 |
Adaptación a novas situacións |
CT17 |
Creatividade |
CT18 |
Lideranza |
CT19 |
Coñecemento doutras culturas e costumes |
CT20 |
Iniciativa e espírito emprendedor |
CT21 |
Motivación pola calidade |
CT22 |
Sensibilidade por temas ambientais |