Guia docente 2021_22
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Máster Universitario en Dirección e Planificación do Turismo Interior e de Saúde
 Materias
  Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2021_22
Materia Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo Código O04M097V01104
Titulacion
Máster Universitario en Dirección e Planificación do Turismo Interior e de Saúde
Descriptores Cr.totais Carácter Curso Cuadrimestre
6 OB 1 1c
Lingua impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
Fraiz Brea, José Antonio
Correo-e jafraiz@uvigo.es
Profesorado
Araújo Vila, Noelia
Bigne Alcañiz, Enrique
Cotos Yáñez, Tomas Raimundo
Fraiz Brea, José Antonio
Guevara Plaza, Antonio
Ramos Valcárcel, David
Web http://https://moovi.uvigo.gal/
Descrición xeral Esta materia céntrase na investigación de mercados turísticos por mostraxe estatística e o deseño da enquisa. Creación de base de datos. Análise de datos mediante técnicas estatísticas univariables, bivariables e multivariables. Elaboración de informes de resultados. Análise do consumidor de turismo.
Papel das novas tecnoloxías no estudo e os hábitos de consumo do potencial turista (compra de billetes por internet, procura de información e comentarios en blogues, webs, redes..., preparación de viaxes, reservas de hoteis online...).
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000