Educational guide 2023_24
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Máster Universitario en Dirección e Planificación do Turismo Interior e de Saúde
 Materias
  Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender a importancia da información de carácter comercial para a toma de decisións no ámbito tanto da xestión de empresas turísticas como de destinos turísticos. B1
B7
B8
B10
B11
B12
B13
Identificar os principais estudos e fontes de información e investigación no ámbito turístico. B12
C19
Coñecer e elixir dun modo adecuado entre os diferentes métodos de captación de información para un estudo de carácter turístico. B1
B6
B7
B8
B12
C19
Ser capaz de establecer ferramentas de recollida de datos e saber tratar eses datos. B6
B12
C18
C19
Ser capaz de realizar unha investigación comercial para axudar á toma de decisións empresariais. B1
B2
B6
B9
B10
B12
C18
C19
Coñecer cales son as novas tecnoloxías que se están utilizando no sector turístico. B2
B3
B9
B12
Coñecer cales son as pautas de consumo dos consumidores turísticos, así como as novas tendencias, gustos e hábitos. B2
B3
B4
B5
B12
B13
C18
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000