Guia docente 2023_24
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Atención ao cliente
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer o concepto e importancia da Cultura de Orientación ao Mercado no ámbito Turístico A1
A2
A3
A4
A5
B5
B7
B8
B9
B10
C6
C12
C13
C15
D1
D2
D3
D4
D5
Comprender o comportamento do Consumidor de productos Turísticos e a importancia do proceso de creación de Valor neste Sector A1
A2
A3
A4
A5
B5
B7
B8
B9
B10
C6
C12
C13
C15
D1
D2
D3
D4
D5
Comprender e Asimilar como a extensión da """"""""Cultura Dixital"""""""" e do Uso de Internet está a mudar os procesos de creación de Valor e satisfacción no Sector Turístico A1
A2
A3
A4
A5
B5
B7
B8
B9
B10
C6
C12
C13
C15
D1
D2
D3
D4
D5
Entender a transcendencia do proceso de Atención ao Cliente nos Modelos de negocio do Sector Turístico A1
A2
A3
A4
A5
B5
B7
B8
B9
B10
C6
C12
C13
C15
D1
D2
D3
D4
D5
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000