Guia docente 2012_13
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Grado en Administración y Dirección de Empresas
 Asignaturas
  Dirección estratégica internacional
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2012_13
Asignatura Dirección estratégica internacional Código O04G020V01603
Titulacion
Grado en Administración y Dirección de Empresas
Descriptores Cr.totales Seleccione Curso Cuatrimestre
6 OB 3 2c
Lengua Impartición
Castellano
Prerrequisitos
Departamento Organización de empresas y marketing
Coordinador/a
Carlos Villamarín, Pablo de
Correo-e pdecarlo@uvigo.es
Profesorado
Álvarez García, José
Carlos Villamarín, Pablo de
Lampon Caride, Jesus Fernando
Web
Descripción general (*)O proceso acelerado de globalización do sistema económico mundial está orixinando importantes consecuencias para a actividade das empresas, que se ven obrigadas cada vez máis a actuar en mercados internacionais. Por iso, é preciso estudar e coñecer os factores que conducen a esa globalización e sobre todo as estratexias máis adecuadas para facer fronte a tales situacións. Entender e elixir a estratexia de entrada nos mercados exteriores, coñecer a localización das actividades da cadea de valor, ver as estratexias de comercialización dos produtos ou servizos e analizar a xestión da distancia cultural entre países son algúns dos obxectivos desta materia.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000