Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B1 |
Comprender os procesos que se desenvolven en diversas escalas espazo-temporais e en diversos contextos socio-culturais |
B5 |
Valorar as necesidades e problemas da sociedade e as aportacións (en termos de contribución efectiva) xeradas dende os ámbitos xeográfico-históricos, tendo en conta a necesaria igualdade social e entre sexos, a discapacidade e a educación para a paz |
C13 |
Conciencia de respecto polos puntos de vista que se derivan de antecedentes culturais/nacionais |
C23 |
Capacidade de identificar e utilizar apropiadamente fontes de información para a investigación histórica |
D4 |
Comunicación oral e escrita no idioma propio |
D7 |
Capacidade de razoamento crítico |
D8 |
Compromiso ético e responsabilidade social |
D10 |
Atención á diversidade e multiculturalidade. |
D16 |
Coñecemento doutras culturas |