Código |
Descrición |
CB1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
CB2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
CB4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
CB5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
CG1 |
Desenvolver sensibilidade respecto ao medio ambiente e compromiso cunha economía sustentable |
CG2 |
Competencias ligadas á procura e organización de documentación e á presentación do seu traballo de maneira adecuada á audiencia |
CG5 |
Fomentar a mobilidade e adaptabilidade a ámbitos e situacións diferentes |
CG6 |
Capacidade de xerar reflexións propias sobre problemas de natureza económica e os seus efectos sociais e éticos |
CG7 |
Fomentar o espírito investigador, desenvolvendo a capacidade para analizar problemas novos cos instrumentos adquiridos |
CE1 |
Comprender as ferramentas matemáticas básicas, necesarias para a formalización do comportamento económico |
CE2 |
Comprender a linguaxe económica básica e o modo de pensar dos economistas |
CE6 |
Adquirir coñecementos de Análise económica |
CE8 |
Habilidades na procura, identificación e interpretación de fontes de información económica relevante e o seu contido |
CE9 |
Identificar e anticipar problemas económicos relevantes nos ámbitos público e privado |
CE10 |
Capacidade de formular modelos simples de relación das variables económicas, baseados na utilización de instrumentos técnicos |
CE11 |
Capacidade de elaborar medidas de política económica para alcanzar uns obxectivos dados |
CE12 |
Avaliar, utilizando técnicas empíricas, as consecuencias de distintas alternativas de acción e seleccionar as máis idóneas |
CE13 |
Capacidade de elaborar informes de asesoramento económico |
CT1 |
Respecto aos valores éticos e cívicos. Compromiso ético co traballo |
CT2 |
Capacidade de traballar en equipo |
CT4 |
Responsabilidade e capacidade de asumir compromisos |
CT5 |
Habilidades para argumentar de forma coherente e intelixible, tanto orais como escritas |
CT7 |
Fomentar a actitude crítica e autocrítica |