Guia docente 2023_24
Facultade de Filoloxía e Tradución
Grao en Ciencias da Linguaxe e Estudos Literarios
 Materias
  Literatura hispanoamericana II
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Presencia activa e participación 5 A1
A2
A5
B1
B2
B5
B7
C3
C6
D2
D6
D7
D8
D9
D10
Eventos científicos Asistir aos eventos seleccionados e presentar o informe correspondente. 5 A1
A2
A5
B1
B2
B5
B7
C3
C6
C9
D2
D4
D6
D7
D8
D9
D10
Aprendizaxe baseado en proxectos Planificación do proxecto e métodos de aplicación do mesmo 5 A1
A2
A5
B1
B2
B5
B7
C3
C6
C9
D2
D4
D6
D7
D8
D9
D10
Estudo de casos Participación activa no debate sobre as lecturas obligatorias 5 A1
A2
A5
B1
B2
B5
B7
C3
C6
C9
D2
D4
D6
D7
D8
D9
D10
Prácticas con apoio das TIC 0
Proxecto Desenvolvemento de habilitadades dixitais.
Interese e aplicación dos coñecementos de Humanidades Dixitais
30 A1
A2
A5
B1
B2
B5
B7
C3
C6
C9
D2
D4
D6
D7
D8
D9
D10
Presentación Selección de temática para presentación.
Presentación individual en contexto de comunicación científica.
Respuesta a preguntas sobre la investigación.
20 A1
A2
A5
B1
B2
B5
B7
C3
C6
C9
D2
D4
D6
D7
D8
D9
D10
Exame de preguntas de desenvolvemento Exame final de preguntas de desenvolvemento sobre o contido do programa 25 A1
A2
A5
B1
B2
B5
B7
C3
C6
D2
D6
D7
D8
D9
D10
Observación sistemática Asistencia
Participación
5 D6
D7
D8
D9
D10
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

LECTURAS OBLIGATORIAS (TODAS AS MODALIDADES)

  • Horacio Quiroga (1908). Historia de un amor turbio.
  • Ricardo Güiraldes (1926). Don Segundo Sombra o Jorge Icaza (1934). Huasipungo.
  • Mariano Azuela (1916). Los de abajo.
  • Leopoldo Marechal (1948). Adan Buenosayres.
  • Pierre Quiroule (1925). Ella y él. Preludiando el libre amar [accesible en Moovi].
  • Alejo Carpentier (1949). El reino de este mundo.
  • Miguel Ángel Asturias (1946). El señor presidente.
  • Juan Rulfo (1955). Pedro Páramo o Gabriel García Márquez (1967). Cien años de soledad.
  • Julio Cortázar (selección de cuentos [accesibles en Moovi]).
  • Mario Vargas Llosa (1963). La ciudad y los perros.
  • Roberto Bolaño (1984). Diario de bar.
  • Nona Fernández (2000). El cielo.
  • Gabriela Wiener (2008). Sexografías.

AVALACIÓN

Se non se supera o 50%, haberá que presentarse á evaluación única de xullo.

A. Avaliación continua

1. Observación sistemática (5%)
    • Asistencia ás sesións de aula, prácticas e titorías. As situacións especiais ou persoais que podan afectar a este apartado deben falarse individualmente coa profesora cunha planificación adecuada.
    • Partipación nas sesións nas que se plantexe un debate, colaboración no desenvolvemento da sesión.
2. Exame de preguntas de desenvolvemento (25%)
    • Exame final de tres horas.
    • Constará de seis temas de desenvolvemento dos que o alumnado terá que elixir catro para desenvolver.
3. Presentación (20%)
    • Sesión de presentación de traballos individuais na forma de congreso ou reunión científica na que os alumnos asumirán os papeis de ponente e moderador. 
    • O tema a desenvolver e presentar elexirase a principios de marzo e se discutirá individualmente coa profesora 
    • O alumnado tentará propoñer aos conferenciantes preguntas sobre as súas presentacións.
    • Deberá entregarse á profesora unha proba escrita do traballo desenvolvido. Poderá ser a presentación utilizada durante a sesión ou ben o traballo escrito ou paper derivado dela.
4. Proxecto (30%)
    • Proxecto individual no que se levarán a cabo tarefas relacionadas coas Humanidades Dixitais.
    • Elección de texto para editar coa linguaxe TEI.
    • Descarga e uso das aplicacións necesarias para desenvolver o proxecto.
    • Resultado final do traballo.
5. Estudo de casos (5%)
    • Demostrar que se leron as lecturas obligatorias e a bibliografía secundaria delas.
    • Participar activamente no debate de cada caso.
6. Aprendizaxe baseado en proxectos (5%)
    • Instalar adecuadamente as ferramentas dixitais nece8. sarias para o desenvolvemento do proxecto.
    • Planificar adecuadamente o proxecto e mostrar resultados de manera periódica.
7. Eventos científicos (5%)
    • Asistir ás conferencias ou seminarios determinados pola profesora.
    • Presentar os informes requeridos en tempo e forma.
8. Lección maxistral (5%)
    • Asistencia ás sesións de aula, prácticas e titorías. As situacións especiais ou persoais que podan afectar a este apartado deben falarse individualmente coa profesora cunha planificación adecuada.
    • Partipación nas sesións nas que se plantexe un debate, colaboración no desenvolvemento da sesión.

B. Avaliación semipresencial

1. Exame de preguntas de desenvolvemento (30%)
  • Exame final de tres horas.
  • Constará de seis temas de desenvolvemento dos que o alumnado terá que elixir catro para desenvolver.
2. Presentación (30%)
  • Sesión de presentación de traballos individuais na forma de congreso ou reunión científica na que os alumnos asumirán os papeis de ponente e moderador. 
  • O tema a desenvolver e presentar elexirase a principios de marzo e se discutirá individualmente coa profesora 
  • O alumnado tentará propoñer aos conferenciantes preguntas sobre as súas presentacións.
  • Deberá entregarse á profesora unha proba escrita do traballo desenvolvido. Poderá ser a presentación utilizada durante a sesión ou ben o traballo escrito ou paper derivado dela.
  • O alumnado semipresencial pode facelo de xeito virtual.
3. Proxecto (30%)
  • Proxecto no que se levarán a cabo tarefas relacionadas coas Humanidades Dixitais.
  • Elección de texto para editar coa linguaxe TEI.
  • Descarga e uso das aplicacións necesarias para desenvolver o proxecto.
  • Resultado final do traballo.
4. Observación sistemática (10%)
  • Asistencia a titorías. 
  • Mostrar interese no desenvolvemento da materia.
  • Seguemento das lecturas obligatorias.

C. Avaliación única: Exame de preguntas de desenvolvemento 

  • Exame final de tres horas.
  • Constará de seis temas de desenvolvemento dos que o alumnado terá que elixir catro para desenvolver.

C. Convocatoria de xullo: Exame de preguntas de desenvolvemento

  • Exame final de tres horas.
  • Constará de seis temas de desenvolvemento dos que o alumnado terá que elixir catro para desenvolver.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000