|
B2 |
Capacidade para comunicarse de forma oral e escrita na propia lingua sobre conceptos técnicos. |
|
B4 |
Dominio das TIC relacionadas co comercio internacional. |
|
B6 |
Aplicar o coñecemento á práctica. |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
Dominio dos conceptos económicos na contorna internacional para a aplicación de coñecementos e resolución de problemas nun contexto internacional novo e pouco coñecido.
|
|
C2 |
Dominio dos conceptos xurídicos na contorna internacional para a aplicación de coñecementos e resolución de problemas nun contexto internacional novo e pouco coñecido.
|
|
C3 |
Coñecemento das técnicas de dirección e xestión comercial nun contexto global, dos diferentes mercados, e das relacións e estratexias económicas de carácter internacional.
|
|
C4 |
Coñecemento das técnicas de venda, estratexias, produtos, marcas e comunicación nos mercados internacionais.
|
|
C5 |
Coñecemento dos medios internacionais de financiamento e de pago, e dos procedementos para cobertura de riscos.
|
|
C6 |
Resolución de problemas de financiamento nunha contorna de información incompleta ou limitada.
|
|
C7 |
Dominio dos diferentes tributos relacionados co comercio internacional.
|
|
C8 |
Resolución de problemas prácticos de tributación nas operacións de comercio internacional.
|
|
C9 |
Coñecemento das operacións de exportación e importación, negociación, trámites de aduanas, contratación, riscos e financiamento.
|
|
C10 |
Coñecemento das técnicas que permitan analizar, deseñar, planificar, dirixir e realizar as principais operacións do comercio internacional.
|
|
C11 |
Coñecemento dos diferentes medios de transporte e a súa operativa.
|
|
C12 |
Coñecemento da loxística relacionada co comercio internacional.
|
|
C13 |
Dominio da terminoloxía específica ( Incoterms). |
|
C14 |
Coñecemento das plataformas electrónicas, e os mercados a través de Internet. Dominio das operacións electrónicas, e dos aspectos colaterais de seguridade, riscos, e estruturas de funcionamento. |
|
C15 |
Coñecemento das distintas aplicacións de xestión de datos e ferramentas informáticas para o comercio electrónico. |
|
C16 |
Obtención e valoración de información na internet. |
|
C17 |
Análise de software, elección de sistemas e aplicacións. |
|
C18 |
Coñecemento dos rexistros específicos do inglés para negocios. |
|
C19 |
Dominio da redacción comercial en inglés, utilización correcta dos termos técnicos. |
|
C20 |
Dominio oral da linguaxe comercial en inglés. |
|
C21 |
Coñecemento do inglés en contextos específicos: feiras, mercados, reunións, negociacións. |
|
C22 |
Desenvolvemento de habilidades comunicativas e de protocolo. |
|
C23 |
Planificación e realización dun proxecto integrado de internacionalización. |
|
C24 |
Planificación e realización dun proxecto de márketing internacional. |
|
C25 |
Aplicación práctica de coñecementos adquiridos: financiamento, márketing, fiscalidade, planificación comercial, inglés comercial, mercados electrónicos |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria.
|
|
D2 |
Capacidade para comunicarse por oral e por escrito en lingua galega
|
|
D3 |
Sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos.
|