Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
CEC1.- Saber buscar e analizar a biodiversidade de microorganismos, plantas e animais, así como seleccionar os de maior interese biotecnolóxica (aplicada). |
|
C2 |
CEC2.- Ter unha visión integrada do metabolismo e do control da expresión xénica para poder abordar a súa manipulación. |
|
C3 |
CEC3.- Coñecer as aplicacións biotecnolóxicas dos microorganismos, plantas e animais e saber manipulalos de cara á súa aplicación biotecnolóxica. |
|
C4 |
CEC4.- Coñecer e saber usar as técnicas de cultivo e a enxeñaría celular. |
|
C5 |
CEC5.- Coñecer os principios da xenómica e a proteómica. |
|
C6 |
CEC6.- Coñecer e saber aplicar en biotecnoloxía técnicas convencionais, instrumentais así como tecnoloxías como a nanotecnoloxía e a teledetección. |
|
C7 |
CEC7.- Saber buscar, obter e interpretar a información das bases de datos biolóxicas: xenómicas proteómicas, transcriptómicas e metabolómicas e utilizar as ferramentas básicas da bioinformática. |
|
C8 |
CEC8.- Coñecer as bases do deseño e funcionamento dun biorreactor. |
|
C9 |
CEC9.- Saber deseñar e executar un protocolo completo de purificación dunha molécula, orgánulo ou fracción celular. |
|
C10 |
CEC10.- Saber realizar o deseño, planificación, avaliación e optimización de sistemas de produción biotecnolóxicos. |
|
C11 |
CEC11.- Deseñar e xestionar proxectos de base biotecnolóxica. |
|
C12 |
CEC12.- Coñecer e saber aplicar os sistemas de control de calidade vixentes. |
|
C13 |
CEC13.- Saber xestionar e traballar con garantías en calquera laboratorio biotecnolóxico do ámbito público ou privado. |
|
C14 |
CEC14.- Ter unha visión integrada dos procesos de I+D+I desde o descubrimento de novos coñecementos básicos ata o desenvolvemento de aplicacións concretas deste coñecemento e a introdución no mercado de novos produtos biotecnolóxicos. |
|
C15 |
CEC15.- Saber deseñar unha investigación prospectiva de mercado para un produto biotecnolóxico. |
|
C16 |
CEC16.- Coñecer e analizar os aspectos financeiros que se están a expandir no mercado biotecnolóxico. |
|
C17 |
CEC17.- Saber buscar e obter información das principais bases de datos sobre patentes e elaborar a memoria de solicitude dunha patente dun proceso biotecnolóxico. |
|
C18 |
CEC18.- Posuír un amplo coñecemento dos aspectos éticos e legais que afectan ás diferentes disciplinas relacionadas coa biotecnoloxía. |
|
C19 |
CEC19.- Coñecer todos os aspectos legais no ámbito da biotecnoloxía. |
|
C20 |
CEC20.- Saber implantar os sistemas de calidade e seguridade en laboratorios e empresas de acordo coas normativas vixentes. |
|
C21 |
CEO1.- Coñecer os recursos microbianos, vexetais e animais de interese biotecnolóxica, así como as súas aplicacións na industria alimentaria e agropecuaria. |
|
C22 |
CEO2.- Coñecer, saber deseñar e controlar os procesos de produción nas industrias alimentaria e agropecuaria. |
|
C23 |
CEO3.- Coñecer as técnicas de análise de alimentos e as súas aplicacións. |
|
C24 |
CEO4.- Coñecer as estratexias de produción e mellora de alimentos por métodos biotecnolóxicos. |
|
C25 |
CEO5.- Coñecer e saber implantar os procesos de control de calidade, control de puntos críticos e trazabilidade nas industrias agroalimentarias. |
|
C26 |
CEO6.- Coñecer as aplicacións da biotecnoloxía ao desenvolvemento sostible. |
|
C27 |
CEO7.- Coñecer a problemática da contaminación ambiental e saber facer avaliacións de impacto ambiental. |
|
C28 |
CEO8.- Coñecer e saber aplicar as técnicas de detección e tratamento da contaminación ambiental. |
|
C29 |
CEO9.- Coñecer e saber aplicar as técnicas de biorremedación e biorrecuperación de ambientes contaminados. |
|
C30 |
CEO10.- Coñecer e saber empregar as medidas de prevención e xestión da contaminación ambiental enfocada ao seu control e á minimización dos seus efectos. |
|
C31 |
CEO11.- Saber levar a cabo auditorías sobre contaminación ambiental. |
|
C32 |
CEO12.- Coñecer os tipos de procesos moleculares e celulares de carácter xeral implicados en patoloxías. |
|
C33 |
CEO13.- Saber realizar o diagnóstico molecular de enfermidades e terapia xénica. |
|
C34 |
CEO14.- Coñecer e saber aplicar as técnicas de reprodución asistida en humanos e animais. |
|
C35 |
CEO15.- Coñecer os procesos de deseño, desenvolvemento e produción de vacinas e fármacos. |
|
C36 |
CEO16.- Coñecer os factores xenéticos responsables da resposta variable a fármacos, nutrientes e xenobióticos e saber aplicalos ao deseño de novos fármacos específicos. |
|
C37 |
CEO17.- Coñecer e saber aplicar as técnicas de bioloxía forense. |
|
C38 |
Xerar e desenvolver ideas, converténdoas en algo novo para conseguir solucións concretas que transformen a vida e o seu entorno, e que as convertan na posta en marcha dunha empresa |
|
C39 |
Innovar continuamente, avaliando beneficios e riscos e dando novas ideas e formas de facer as cousas |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
CGI1.- Capacidade de análise e síntese (localización de problemas e identificación das causas e a súa tipoloxía). |
|
D2 |
CGI2.- Capacidade de organización e planificación de todos os recursos (humanos, materiais, información e infraestruturas). |
|
D3 |
CGI3.- Capacidade de xestión da información (con apoio das tecnoloxías da información e as comunicacións). |
|
D4 |
CGI4.- Capacidade de planificación e elaboración de estudos técnicos en biotecnoloxía microbiana, vexetal e animal. |
|
D5 |
CGI5.- Capacidade para identificar problemas, buscar solucións e aplicalas nun contexto biotecnolóxico profesional ou de investigación. |
|
D6 |
CGI6.- Capacidade de comunicación oral e escrita dos plans e decisións tomadas. |
|
D7 |
CGI7.- Capacidade para formular xuízos sobre a problemática ética e social, actual e futura, que expón a biotecnoloxía. |
|
D8 |
CGI8.- Capacidade para lograr unha comunicación eficaz coa comunidade científica, profesional e académica, así como con outros sectores e medios de comunicación. |
|
D9 |
CGIP1.- Capacidade de traballo en equipo multidepartamental dentro da empresa. |
|
D10 |
CGIP2.- Capacidade de traballo nun contexto de sustentabilidade, caracterizado por: sensibilidade polo medio ambiente e polos diferentes organismos que o integran, así como concienciación polo desenvolvemento sostible. |
|
D11 |
CGIP3.- Razoamento crítico e respecto profundo pola ética e a integridade intelectual. |
|
D12 |
CGS1.- Adaptación a novas situacións legais ou novidades tecnolóxicas, así como a excepcionalidades asociadas a situacións de urxencia. |
|
D13 |
CGS2.- Aprendizaxe autónoma. |
|
D14 |
CGS3.- Liderado e capacidade de coordinación. |
|
D15 |
CGS4.- Sensibilización cara á calidade, o respecto ambiental, o consumo responsable de recursos e a recuperación de residuos. |