Choose A
|
Code |
Training and Learning Results |
|
A1 |
CB1- Poseer e comprender coñecementos qeu aporten a unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
A2 |
Que o estudantado saiba aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en nocas contornas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
A3 |
Que o estudantado sexa capaz de integrar coñecementos e enfrentarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicacón dos seus coñecementos e xuízos |
|
A4 |
Que o estudantado saiba comunicar as súas conclusións -e coñecemtnos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen abigüedades |
|
A5 |
Que o estudantado posea as habilidades de aprendizaxe que lle permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido e autónomo |
Choose B
|
Code |
Knowledge |
|
B1 |
Ser capaz de buscar e seleccionar a información útil necesaria para resolver problemas complexos, manexando con soltura as fontes bibliográficas do campo |
|
B2 |
Elaborar adecuadamente e con certa orixinalidade composicións escritas ou argumentos motivados, redactar planes, proxectos de traballo e formular hipóteses razonables |
|
B3 |
Adquirir coñecementos, ferramentas e recursos de alto nivel para cubrir as expectativas investigadoras e profesionais do estudantado e da sociedade no relativo ao estudo da Ordenación, Planificación e Xestión das cidades |
|
B4 |
Manexar conceptos, métodos e ferramentas propias da investigación na análise urbanística para planes específicos |
|
B5 |
Recoñecer a necesidade de desenvolver unha propia perspectiva crítica cos diversos procesos que poden xerar impactos negativos no espacio urbán |
Choose C
|
Code |
Skill |
|
C1 |
Comprender e identificar as demandas ou necesidades das persoas, as organizacións e o medio ambiente, a fin de obter conclusións e formular alternativas que respondan aos problemas relacionados coa transformación e organización do espazo físico |
|
C2 |
Realizar unha planificación urbana que priorice tanto a protección do medio ambiente e a preservación dos espazos naturais, como a conservación do patrimonio construído, utilizando solucións técnicas coherentes e atendendo ás demandas sociais |
|
C3 |
Innovar nos procesos de planificación urbana e resolver os problemas de vivir baixo unha perspectiva humanista e social, con especial atención ao consumo racional e responsable do solo a urbanizar |
|
C4 |
Intervir na análise global do desenvolvemento social das cidades |
|
C5 |
Propor medidas de diagnóstico de situacións e establecemento de plans e propostas de intervención para alcanzar as metas sociais |
|
C6 |
Intervir na análise global do desenvolvemento da compoñente ambiental das cidades, a orixe dos diferentes elementos contribuíntes á súa evolución, cuantificación, coa capacidade de propor medidas para diagnosticar a situación en termos específicos e globais |
|
C7 |
Comprender os procesos de transformación dixital en curso, familiarizándose coas ferramentas analíticas e de modelado urbano para aplicalas nos procesos de toma de decisións (reactivos e preventivos) na planificación e xestión urbana, baseadas na información analítica |
|
C8 |
Planificar e recomendar sistemas intelixentes de recopilación de información co fin de controlar a sostenibilidade, a calidade de vida e a intelixencia urbana |
|
C9 |
Comprender o marco legal e institucional da gobernanza urbana e coñecer os principios de gobernanza multinivel |
|
C10 |
Manexar instrumentos, ferramentas e tencoloxía para fomentar a cooperación e coordinación dos diferentes axentes urbanos e realizar procesos participativos |
|
C11 |
Realizar procesos de análise, avaliación e diagnóstico das cidades que permitan optimizar as iniciativas promovidas polos modelos de gobernanza urbana multiescalar |
|
C12 |
Discutir as diferentes traxectorias das cidades e as diferentes opcións de política urbana |
|
C13 |
Analizar situacións máis problemáticas ou ventaxosas nun sentido dado da evolución económica |
|
C14 |
Definir escenarios e propor medidas de debate para o desenvolvemento económico a escala urbana, metropolitana ou rexional |
Choose D
|
Code |
Competences |
|
D1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais tanto de Portugal como da Comunidade Autónoma de Galiza |
|
D2 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da vida |
|
D3 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humáns e a perspectiva de xénero |
|
D4 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social |
|
D5 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
|
D6 |
Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumplilos |
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
Spain |
Tlf: +34 986 812 000
|
|