|   |     
			            	B2  | 
                         Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro               | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	B4  | 
                         Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá               | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	B6  | 
                         Coñecer a organización dos colexios de educación primaria e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. Desempeñar as funcións de titoría e de orientación cos estudantes e as súas familias, atendendo as singulares necesidades educativas dos estudantes. Asumir que o exercicio da función docente ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida               | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	B8  | 
                         Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e as institucións sociais públicas e privadas               | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	B10  | 
                         Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes               | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	B12  | 
                         Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación primaria e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos                  | 
			
    	 
         
			| 
			            	 Sinale C 
                      	 | 
            Código | 
			            	Habilidades | 
                        
		
       
           
             |   |     
			            	C1  | 
                            	
Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao periodo 6-12 no contexto familiar, social e escolar              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C2  | 
                            	
Coñecer as características destes estudantes, así como as características dos seus contextos motivacionales e sociais             | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C3  | 
                            	
Dominar os coñecementos necesarios para comprender o desenvolvemento da personalidade destes estudantes e identificar disfunciones             | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C4  | 
                           	
Identificar dificultades de aprendizaxe, informalas e colaborar no seu tratamento             | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C5  | 
                           	
Coñecer as propostas e desenvolvementos actuais baseados na aprendizaxe de competencias             | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C6  | 
                         Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe             | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C7  | 
                          	
Analizar e comprender os procesos educativos no aula e fóra dela relativos ao periodo 6-12              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C8  | 
                           	
Coñecer os fundamentos da Educación Primaria             | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C9  | 
                           	
Analizar a práctica docente e as condicións institucionais que a enmarcan              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C10  | 
                          Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país e os condicionantes políticos e legislativos da actividade educativa             | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C11  | 
                           	
Coñecer os procesos de interacción e comunicación no aula             | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C12  | 
                           	
Abordar e resolver problemas de disciplina             | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C13  | 
                          	
Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais                | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C14  | 
                           	
Promover accións de educación en valores orientadas á preparación dunha cidadanía activa e democrática              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C15  | 
                          Coñecer e abordar situacións escolares en contextos multiculturales              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C16  | 
                           	
Deseñar, planificar e evaluar a actividade docente e a aprendizaxe no aula              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C17  | 
                           	
Coñecer e aplicar experiencias innovadoras en Educación Primaria              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C18  | 
                          Participar na definición do proxecto educativo e na actividade xeral do centro atendendo a criterios de xestión de calidade             | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C19  | 
                           	
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación educativa e ser capaz de deseñar proxectos de innovación identificando indicadores de avaliación              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C20  | 
                          Mostrar habilidades sociais para entender ás familias e facerse entender por elas              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C21  | 
                          Coñecer e saber exercer as funcións de titor e orientador en relación coa educación familiar no periodo 6-12              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C22  | 
                          Relacionar la educación con el medio, y cooperar con las familias y la comunidad               | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C23  | 
                          Analizar e incorporar de forma crítica las cuestiones más relevantes de la sociedad actual que afectan a la educación familiar y escolar: impacto social y educativo de los lenguajes audiovisuales y de las pantallas; cambios en las relaciones de género e intergeneracionales; multiculturalidad e interculturalidad; discriminación e inclusión social y desarrollo sostenible              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C24  | 
                           	
Coñecer a evolución histórica da familia, os diferentes tipos de familias, de estilos de vida e educación no contexto familiar              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C25  | 
                            	
Comprender os principios básicos e as leis fundamentais das ciencias experimentais (Física, Química, Biología e Xeoloxía)             | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C26  | 
                           	
Coñecer o currículo escolar destas ciencias              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C27  | 
                           	
Suscitar e resolver problemas asociados coas ciencias á vida cotiá              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C28  | 
                           	
Valorar as ciencias como un feito cultural              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C29  | 
                          Recoñecer a mutua influencia entre ciencia, sociedade e desenvolvemento tecnolóxico, así como as condutas cidadás pertinentes, para procurar un futuro sostenible              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C30  | 
                          Desenvolver e evaluar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover a adquisición de competencias básicas nos estudantes              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C31  | 
                          Comprender os principios básicos das ciencias sociais              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C32  | 
                          Coñecer o currículo escolar das ciencias sociais              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C33  | 
                          Integrar o estudo histórico e xeográfico desde unha orientación instructiva e cultural              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C34  | 
                            	
Fomentar a educación democrática da cidadanía e a práctica do pensamento social crítico              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C35  | 
                          Valorar a relevancia das institucións públicas e privadas para a convivencia pacífica entre os pobos
             | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C36  | 
                          Coñecer o feito relixioso ao longo da historia e a súa relación coa cultura              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C37  | 
                           Desenvolver e evaluar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C38  | 
                          Adquirir competencias matemáticas básicas (numéricas, cálculo, geométricas, representacións espaciais, estimación e medida, organización e interpretación da información, etc)               | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C39  | 
                          Coñecer o currículo escolar de matemáticas               | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C40  | 
                          Analizar, razoar e comunicar propostas matemáticas. Suscitar e resolver problemas vinculados coa vida cotiá               | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C41  | 
                          Valorar a relación entre matemáticas e ciencias como un dos alicerces do pensamento científico               | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C42  | 
                          Desenvolver e evaluar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes               | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C43  | 
                          Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación
             | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C44  | 
                            Adquirir formación literaria e coñecer a literatura infantil              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C45  | 
                          Coñecer o currículo escolar das linguas e a literatura
             | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C46  | 
                          Falar, ler e escribir correcta e adecuadamente nas linguas oficiais da Comunidade Autónoma correspondente             | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C47  | 
                           	
Coñecer o proceso de aprendizaxe da linguaxe escrita e o seu ensino              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C48  | 
                          	Fomentar a lectura e animar a escribir              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C49  | 
                          Coñecer as dificultades para a aprendizaxe das linguas oficiais de estudantes doutras linguas              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C50  | 
                          Afrontar situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multilingües             | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C51  | 
                         Expresarse, oralmente e por escrito nunha lingua estranxeira              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C52  | 
                          	Desenvolver e evaluar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C53  | 
                         Comprender os principios que contribúen á formación cultural, persoal e social desde as artes              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C54  | 
                          Coñecer o currículo escolar da educación artística, nos seus aspectos plástico, audiovisual e musical              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C55  | 
                          	Adquirir recursos para fomentar a participación ao longo da vida en actividades musicais e plásticas dentro e fóra da escola              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C56  | 
                          	Desenvolver e evaluar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes
             | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C57  | 
                          Comprender os principios que contribúen á formación cultural, persoal e social desde a educación física              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C58  | 
                          Coñecer o currículo escolar da educación física              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C59  | 
                          Adquirir recursos para fomentar a participación ao longo da vida en actividades deportivas dentro e fóra da escola              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C60  | 
                          	Desenvolver e evaluar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudantes              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C61  | 
                          Adquirir un coñecemento práctico do aula e da xestión da mesma              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C62  | 
                          Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación no aula e dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima de aula que facilite a aprendizaxe e a convivencia              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C63  | 
                           Controlar e facer o seguimiento do proceso educativo e en particular o de ensino-aprendizaxe mediante o dominio das técnicas e estratexias necesarias              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C64  | 
                          Relacionar teoría e práctica coa realidade do aula e do centro              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C65  | 
                          Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C66  | 
                          Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación que se poidan establecer nun centro              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C67  | 
                          	Regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes 6-12 anos              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C68  | 
                           Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e da contorna social              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C69  | 
                          Estas competencias, xunto coas propias do resto de materias, quedarán reflectidas no Traballo fin de Grado que compendia a formación adquirida ao longo de todos as ensinanazas descritas               | 
			
    	 
         
			| 
			            	 Sinale D 
                      	 | 
            Código | 
			            	Competencias | 
                        
		
       
           
             |   |     
			            	D1  | 
                         Capacidade de análise e síntese              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D2  | 
                         Capacidade de organización e planificación               | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D3  | 
                         Comunicación oral e escrita na lingua materna              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D4  | 
                         Coñecemento de lingua estranxeira               | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D5  | 
                         Coñecemento de informática relativos ao ambito de estudo              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D6  | 
                         Capacidade de xestión da información              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D7  | 
                         Resolución de problemas               | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D8  | 
                         Toma de decisións              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D9  | 
                         Traballo en equipo              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D10  | 
                         Traballo nun equipo de carácter interdisciplinar                | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D11  | 
                         Traballo nun contexto internacional              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D12  | 
                         Habilidades nas relacións interpersoais              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D13  | 
                         Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D14  | 
                         Razoamento crítico              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D15  | 
                         Compromiso ético               | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D16  | 
                         Aprendizaxe autónoma              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D17  | 
                         Adaptación a novas situacións              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D18  | 
                         Creatividade              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D19  | 
                         Lideranza              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D20  | 
                         Coñecemento doutras culturas e costumes              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D21  | 
                         Iniciativa e espírito emprendedor              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D22  | 
                         Motivación pola calidade              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D23  | 
                         Sensibilidade por temas medioambientais              |