|
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
|
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
Sinale B
|
Código |
Coñecementos |
|
B1 |
Habilidades no manexo das TIC para a procura e uso da información |
|
B2 |
Ser capaz de analizar, sintetizar e administrar datos derivados das observacións usando os fundamentos técnicos cuantitativos e de predición |
|
B3 |
Capacidade para interpretar criticamente datos e texto |
|
B4 |
Dominio do inglés e perfeccionamento e intensificación, como mínimo, dunha segunda lingua estranxeira |
|
B5 |
Capacidade de comunicación oral e escrita |
|
B6 |
Mobilidade e adaptabilidade a diferentes medios e situacións |
|
B7 |
Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual |
|
B8 |
Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo |
|
B9 |
Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado |
|
B10 |
Capacidade para tornar un problema empírico en obxecto de investigación e elaborar conclusións |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos axentes económicos que interveñen no turismo e das relacións que se establecen entre eles. |
|
C2 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto de políticas públicas, estrutura e evolución dos mercados turísticos: relacións nacionais e internacionais. |
|
C3 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos recursos naturais, culturais e patrimoniais relacionados coa actividade turística. |
|
C4 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto das diferentes manifestacións antropolóxicas, culturais e sociais que incentivan a actividade turística. |
|
C5 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos da xestión de empresas turísticas: problemas económicos internos e interrelacións entre os distintos subsistemas |
|
C6 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto dos fundamentos do marketing turístico así como obxectivos, estratexias e políticas comerciais |
|
C7 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto da xestión da información financeira e analítica da empresa turística |
|
C8 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto do marco legal que regula as actividades turísticas. |
|
C9 |
Comprender e interpretar coñecementos ao respecto das técnicas básicas de investigación e prospectiva en materia turística. |
|
C10 |
Analizar e avaliar os impactos xerados polo turismo |
|
C11 |
Identificar os procesos operativos en empresas turísticas. |
|
C12 |
Comprender o comportamento das persoas en empresas turísticas e aplicar as técnicas e métodos de dirección de persoal |
|
C13 |
Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas. |
|
C14 |
Desempeñar actividades profesionais en inglés e outras linguas estranxeiras dentro do sector turístico |
|
C15 |
Orientación do servizo ao cliente |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos |
|
D2 |
Compromiso ético |
|
D3 |
Creatividade |
|
D4 |
Iniciativa empresarial |
|
D5 |
Motivación pola calidade |
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000
|