Sinale A
|
Código |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
|
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adoita atoparse a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
|
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
|
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
|
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
|
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
Sinale B
|
Código |
Coñecementos |
|
B1 |
Apreciar a diversidade e a multiculturalidade |
|
B2 |
Adquirir a habilidade para traballar nun contexto internacional |
|
B3 |
Identificar aspectos esenciais de culturas e costumes doutros países |
|
B4 |
Formarse na resolución de problemas |
|
B5 |
Adquirir coñecementos xerais básicos |
|
B6 |
Adquirir a capacidade de organizar e planificar |
|
B7 |
Adquirir a capacidade de tomar decisións |
|
B8 |
Formarse no deseño e a xestión de proxectos |
|
B9 |
Adquirir a capacidade de adaptarse a novas situación |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
Dominar a expresión, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
C2 |
Defenderse nun idioma estranxeiro e expresarse correctamente de forma oral e escrita no mesmo |
|
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da vida. |
|
C4 |
Desenvolverse no exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero, nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional, co obxectivo de acadar una sociedade mais xusta e igualitaria. |
|
C5 |
Defender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
|
C6 |
Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables, así como un uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos |
|
C7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipas interdisciplinares ou transdisciplinares para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
|
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
|
C9 |
Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
Analizar información relacionada con fontes e feitos internacionais en entornos xeopolíticos, económicos e xurídicos complexos, presenciais ou virtuais |
|
D2 |
Comprender a estrutura, as competencias e o funcionamento das institucións e organización internacionais, así como as súas relación con outros actores, estatais e non estatais |
|
D3 |
Coñecer os conceptos, teorías e técnicas aplicadas á análise dos actores e relacións internacionais, tanto no ámbito universal coma no rexional, cunha perspectiva tanto histórica coma contemporánea |
|
D4 |
Comprender os fundamentos teóricos xerais da economía e da estrutura económica internacional |
|
D5 |
Comprender e analizar os procesos globalizadores, as dinámicas de deslocalización e estratexias alternativas |
|
D6 |
Comprender os desafíos á seguridade internacional e o valor da mediación e resolución de conflitos de forma pacífica |
|
D7 |
Analizar a realidade global nas súas diferentes dimensións, en particular a xeográfica, a política, a social, a económica e a xurídica |
|
D8 |
Ser capaz de aplicar a metodoloxía científica aos retos sociais, políticos, económicos e xurídicos con elemento internacional |
|
D9 |
Analizar e avaliar problemas medioambientais e patrimoniais nas relacións internacionais |
|
D10 |
Adquirir coñecemento das técnicas, métodos de traballo e análise das ciencias humanas, sociais e xurídicas |
|
D11 |
Analizar a realidade política, social e económica no marco da cooperación internacional ao desenvolvemento |
|
D12 |
Comprender os instrumentos e mecanismos políticos, xurídicos e económicos que garantan una xestión eficiente de proxectos e negocios internacionais |
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000
|
|