| 
			            	 Choose C 
                      	 | 
            Code | 
			            	Skill | 
                        
		
       
           
             |   |     
			            	C1  | 
                         Coñecer as características dos estudantes, os seus contextos sociais e motivacións.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C2  | 
                         Comprender o desenvolvemento da personalidade destes estudantes e as posibles disfuncións que afectan a aprendizaxe.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C3  | 
                         Elaborar propostas baseadas na adquisición de coñecementos, destrezas e aptitudes intelectuais e emocionais.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C4  | 
                         Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e ritmos de aprendizaxes.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C5  | 
                         Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula e no centro, abordar e resolver posibles problemas.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C6  | 
                         Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C7  | 
                         Coñecer e aplicar recursos e estratexias de información,  titoría e orientación académica e profesional.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C8  | 
                         Promover accións de educación emocional, en valores e formación cidadá.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C9  | 
                         Participar na definición do proxecto educativo e nas actividades xerais do centro atendendo a criterios de mellora da calidade, atención á diversidade, prevención de problemas de aprendizaxe e convivencia.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C10  | 
                         Relacionar a educación co medio e comprender a función educadora da familia e a comunidade, tanto na adquisición de competencias e aprendizaxe como na educación no respecto dos dereitos e liberdades, na igualdade de dereitos e oportunidades entre homes e mulleres e na igualdade de trato e non discriminación das persoas con discapacidade.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C11  | 
                         Coñecer a evolución histórica da familia, os seus diferentes tipos e a incidencia do contexto familiar na educación.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C12  | 
                         Adquirir habilidades sociais na relación e orientación familiar.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C13  | 
                         Coñecer e aplicar recursos e estratexias de educación no respecto e valor da diversidade lingüística e as súas implicacións educativas.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C14  | 
                         Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C15  | 
                         Coñecer os contidos que se cursan nos respectivos ensinos.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C16  | 
                         Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C17  | 
                         Coñecer contextos e situacións en que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C18  | 
                         Coñecer os desenvolvementos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe das materias correspondentes.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C19  | 
                         Transformar os currículos en programas de actividades e de traballo.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C20  | 
                         Adquirir criterios de selección e elaboración de materiais educativos.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C21  | 
                         Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas dos estudantes.               | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C22  | 
                         Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C23  | 
                         Coñecer estratexias e procedementos de avaliación e entender a avaliación como un procedemento  de regulación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C24  | 
                         Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C25  | 
                         Analizar críticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación utilizando indicadores de calidade.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C26  | 
                         Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das materias da especialización e expor alternativas e solucións.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C27  | 
                         Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación e avaliación educativas e ser capaz de deseñar e desenvolver proxectos de investigación, innovación e avaliación.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C28  | 
                         Adquirir experiencia na planificación, na docencia e na avaliación das materias correspondentes á especialización.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C29  | 
                         Acreditar un bo dominio da expresión oral e escrita na práctica docente.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C30  | 
                         Dominar as destrezas e as habilidades sociais necesarias para fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e a convivencia.              | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	C31  | 
                         Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación a partir da reflexión sobre a práctica.              | 
			
    	 
         
			| 
			            	 Choose D 
                      	 | 
            Code | 
			            	Competences | 
                        
		
       
           
             |   |     
			            	D1  | 
                         Utilizar bibliografía e ferramentas de procura de recursos bibliográficos xenerais e específicos, incluíndo o acceso por Internet.               | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D2  | 
                         Xestionar de forma óptima o tempo de traballo e organizar os recursos dispoñibles, establecendo prioridades, camiños alternativos e identificando erros lóxicos na toma de decisións.               | 
			
    	  
           
             |   |     
			            	D3  | 
                         Potenciar a capacidade para o traballo en contornas cooperativas e pluridisciplinarios             |