Sinale A
|
Código |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
|
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
|
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
|
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
|
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
|
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
Sinale B
|
Código |
Coñecementos |
|
B1 |
Dominar as técnicas que lle permitan obter e analizar a información, avaliar a súa relevancia e validez, sintetizala e adaptala ao contexto empresarial. |
|
B2 |
Xestionar a información como elemento crave para a toma de decisións, así como para a identificación e resolución de problemas empresariais, tendo en conta a interrelación entre as diferentes áreas funcionais e de negocios. |
|
B3 |
Adquirir coñecementos actualizados das distintas áreas da empresa. |
|
B4 |
Aplicar os conceptos e as teorías ás organizacións empresariais para descubrir novas oportunidades de negocio e lograr a xeración de vantaxes competitivas duradeiras. |
|
B5 |
Tratar situacións complexas e impredicibles de forma sistemática, creativa e con xuízo crítico, tomando decisións con información incompleta e asumindo riscos. |
|
B6 |
Comunicarse de forma correcta, tanto oralmente como por escrito, utilizando a tecnoloxía máis actual. |
|
B7 |
Escoitar, negociar e persuadir para poder actuar de forma efectiva en distintos labores. |
|
B8 |
Actuar con eficacia nunha variedade de roles de equipo e asumir funcións de liderado. |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
Analizar a contorna no que se desenvolve a empresa, así como o seu impacto nas decisións empresariais. |
|
C2 |
Identificar as principais cuestións legais que afectan ao día a día da empresa, desde unha perspectiva mercantil, laboral e fiscal. |
|
C3 |
Manexar con soltura as ferramentas ofimáticas, e facer uso das mesmas na procura e análise de información. |
|
C4 |
Determinar os principais sistemas de xestión empresarial e as aplicacións das TIC e dos medios dixitais no ámbito empresarial. |
|
C5 |
Diagnosticar a situación económica e financeira da empresa, así como planificar e controlar as operacións de investimento e financiamento empresarial. |
|
C6 |
Elaborar o plan de marketing dunha compañía. |
|
C7 |
Elaborar un plan de recursos humanos dunha empresa. |
|
C8 |
Deseñar o mapa de procesos dunha compañía, para diferenciar os procesos crave do negocio e parametrizar as variables que axuden a predicir o output dun sistema produtivo. |
|
C9 |
Deseñar o sistema de xestión da calidade dunha organización, tomando como base o enfoque baseado en procesos. |
|
C10 |
Conseguir un coñecemento global de todos os aspectos que teñen incidencia na internacionalización da empresa. |
|
C11 |
Comprender e adaptarse de modo eficaz a contornas culturais diversas. |
|
C12 |
Desenvolver as destrezas necesarias para o exercicio dunha dirección efectiva de equipos de persoas. |
|
C13 |
Relacionar as diferentes funcións empresariais e explicar o funcionamento da empresa no seu conxunto, así como as interdependencias funcionais dos distintos departamentos. |
|
C14 |
Diagnosticar a situación estratéxica dunha compañía, para deseñar, implantar e controlar plans de acción a longo prazo. |
|
C15 |
Poñer en práctica os coñecementos adquiridos nas materias fundamentais. |
|
C16 |
Elaborar un plan de negocio integral e defendelo ante profesionais da empresa. |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
Liderado: Influír sobre as persoas e/ou grupos anticipándose ao futuro e contribuíndo ao seu desenvolvemento persoal e profesional. |
|
D2 |
Traballo en Equipo: Integrarse e colaborar de forma activa na consecución de obxectivos comúns con outras persoas, áreas e organizacións. |
|
D3 |
Comunicación Interpersoal: Relacionarse positivamente con outras persoas a través dunha escoita empática e a través da expresión clara e asertiva do que se pensa e/ou sente, por medios verbais e non-verbais. |
|
D4 |
Competencia Emocional: Entender as propias emocións e expresalas de forma natural, avaliando e recoñecendo as emocións dos demais, e regulando as propias emocións e utilizándoas de forma construtiva con outras persoas cun adecuado desempeño persoal e profesional. |
|
D5 |
Competencia Dixital: Usar a tecnoloxía para acceder á información, xerar e compartir coñecemento, comunicarse, resolver problemas e participar na sociedade dixital de forma autónoma, segura, ética, reflexiva e crítica. |
|
D6 |
Pensamento Crítico: Cuestionar as cousas e interesarse polos fundamentos nos que se asintan as ideas, accións e xuízos, tanto propios como alleos. |
|
D7 |
Resolución de Problemas: Identificar, analizar e definir os elementos significativos que constitúen un problema para resolvelo con criterio e de forma efectiva. |
|
D8 |
Xestión de Proxectos: Preparar, dirixir, avaliar e facer seguimento dun traballo complexo de maneira eficaz desenvolvendo unha idea ata concretala nun servizo ou produto. |
|
D9 |
Creatividade: Abordar e responder satisfactoriamente a situacións de forma nova e orixinal nun contexto dado. |
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000
|
|