Guia docente 2017_18
Instituto de Educación Superior Intercontinental da Empresa (Ieside)
Máster Universitario en Dirección e Administración de Empresas (MBA)
 Resultados de Formación e Aprendizaxe


Sinale A Código Resultados de Formación e Aprendizaxe
  A1 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación.
  A2 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
  A3 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
  A4 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades.
  A5 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo.
Sinale B Código Coñecementos
  B1 Dominar as técnicas que lle permitan obter e analizar a información, avaliar a súa relevancia e validez, sintetizala e adaptala ao contexto empresarial.
  B2 Xestionar a información como elemento crave para a toma de decisións, así como para a identificación e resolución de problemas empresariais, tendo en conta a interrelación entre as diferentes áreas funcionais e de negocios.
  B3 Adquirir coñecementos actualizados das distintas áreas da empresa.
  B4 Aplicar os conceptos e as teorías ás organizacións empresariais para descubrir novas oportunidades de negocio e lograr a xeración de vantaxes competitivas duradeiras.
  B5 Tratar situacións complexas e impredicibles de forma sistemática, creativa e con xuízo crítico, tomando decisións con información incompleta e asumindo riscos.
  B6 Comunicarse de forma correcta, tanto oralmente como por escrito, utilizando a tecnoloxía máis actual.
  B7 Escoitar, negociar e persuadir para poder actuar de forma efectiva en distintos labores.
  B8 Actuar con eficacia nunha variedade de roles de equipo e asumir funcións de liderado.
Sinale C Código Habilidades
  C1 Analizar a contorna no que se desenvolve a empresa, así como o seu impacto nas decisións empresariais.
  C2 Identificar as principais cuestións legais que afectan ao día a día da empresa, desde unha perspectiva mercantil, laboral e fiscal.
  C3 Manexar con soltura as ferramentas ofimáticas, e facer uso das mesmas na procura e análise de información.
  C4 Determinar os principais sistemas de xestión empresarial e as aplicacións das TIC e dos medios dixitais no ámbito empresarial.
  C5 Diagnosticar a situación económica e financeira da empresa, así como planificar e controlar as operacións de investimento e financiamento empresarial.
  C6 Elaborar o plan de marketing dunha compañía.
  C7 Elaborar un plan de recursos humanos dunha empresa.
  C8 Deseñar o mapa de procesos dunha compañía, para diferenciar os procesos crave do negocio e parametrizar as variables que axuden a predicir o output dun sistema produtivo.
  C9 Deseñar o sistema de xestión da calidade dunha organización, tomando como base o enfoque baseado en procesos.
  C10 Conseguir un coñecemento global de todos os aspectos que teñen incidencia na internacionalización da empresa.
  C11 Comprender e adaptarse de modo eficaz a contornas culturais diversas.
  C12 Desenvolver as destrezas necesarias para o exercicio dunha dirección efectiva de equipos de persoas.
  C13 Relacionar as diferentes funcións empresariais e explicar o funcionamento da empresa no seu conxunto, así como as interdependencias funcionais dos distintos departamentos.
  C14 Diagnosticar a situación estratéxica dunha compañía, para deseñar, implantar e controlar plans de acción a longo prazo.
  C15 Poñer en práctica os coñecementos adquiridos nas materias fundamentais.
  C16 Elaborar un plan de negocio integral e defendelo ante profesionais da empresa.
Sinale D Código Competencias
  D1 Liderado: Influír sobre as persoas e/ou grupos anticipándose ao futuro e contribuíndo ao seu desenvolvemento persoal e profesional.
  D2 Traballo en Equipo: Integrarse e colaborar de forma activa na consecución de obxectivos comúns con outras persoas, áreas e organizacións.
  D3 Comunicación Interpersoal: Relacionarse positivamente con outras persoas a través dunha escoita empática e a través da expresión clara e asertiva do que se pensa e/ou sente, por medios verbais e non-verbais.
  D4 Competencia Emocional: Entender as propias emocións e expresalas de forma natural, avaliando e recoñecendo as emocións dos demais, e regulando as propias emocións e utilizándoas de forma construtiva con outras persoas cun adecuado desempeño persoal e profesional.
  D5 Competencia Dixital: Usar a tecnoloxía para acceder á información, xerar e compartir coñecemento, comunicarse, resolver problemas e participar na sociedade dixital de forma autónoma, segura, ética, reflexiva e crítica.
  D6 Pensamento Crítico: Cuestionar as cousas e interesarse polos fundamentos nos que se asintan as ideas, accións e xuízos, tanto propios como alleos.
  D7 Resolución de Problemas: Identificar, analizar e definir os elementos significativos que constitúen un problema para resolvelo con criterio e de forma efectiva.
  D8 Xestión de Proxectos: Preparar, dirixir, avaliar e facer seguimento dun traballo complexo de maneira eficaz desenvolvendo unha idea ata concretala nun servizo ou produto.
  D9 Creatividade: Abordar e responder satisfactoriamente a situacións de forma nova e orixinal nun contexto dado.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000