Guia docente 2017_18
Instituto de Educación Superior Intercontinental de la Empresa (Ieside)
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Materias
  Mercadotecnia dixital e relacional
   Contidos
Tema Subtema
MÓDULO 1: FUNDAMENTOS DA MERCADOTECNIA DIXITAL E RELACIONAL TEMA 1. O TIC e os cambios tecnolóxicos e sociais
TEMA 2. Características principais da Mercadotecnia Dixital e Relacional
MÓDULO 2: WEBMARKETING TEMA 3. Deseño e construción dun Website
TEMA 4. Promoción e comunicación en buscadores
TEMA 5. Publicidade en Internet mediante banners e outros formatos dixitais
TEMA 6. Analítica Web
MÓDULO 3: E-mail E MOBILE MERCADOTECNIA TEMA 7. E-mail Mercadotecnia
TEMA 8. Mobile Mercadotecnia
MÓDULO 4: A COMUNICACIÓN NAS REDES SOCIAIS TEMA 9. Características da comunicación nas redes sociais.
TEMA 10. Utilización de Facebook como nova canle de comunicación.
TEMA 11. Utilización de Twitter como nova canle de comunicación.
TEMA 12. LinkedIn e o networking profesional.
TEMA 13. Monitorización da reputación on-line.
MÓDULO 5: CRM E BUSINESS INTELLIGENCE TEMA 14. As ferramentas de CRM.
TEMA 15. Ferramentas de Business Intelligence.
MÓDULO 6: COMERCIO ELECTRÓNICO TEMA 16. Introdución ao comercio electrónico.
TEMA 17. As claves para a posta en marcha dunha tenda on-line.
TEMA 18. Medios de pago electrónicos.
TEMA 19. Loxística para o comercio electrónico.
TEMA 20. Comercio electrónico móbil.
MÓDULO 7: LIMITACIÓNS LEGAIS NA MERCADOTECNIA DIXITAL E RELACIONAL TEMA 21. O marco legal e fiscal do comercio electrónico.
TEMA 22. Seguridade e privacidade dos usuarios.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000