Guia docente 2017_18
Instituto de Educación Superior Intercontinental de la Empresa (Ieside)
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Materias
  Mercadotecnia dixital e relacional
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2017_18
Materia Mercadotecnia dixital e relacional Código V55G020V01945
Titulación
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OP 4 2c
Lingua de impartición
Castelán
Prerrequisitos
Departamento Departamento do IESIDE (Vigo)
Coordinador/a
Gómez Vieites, Álvaro Manuel
Correo-e alvaro.gomez@ieside.edu
Profesorado
Gómez Vieites, Álvaro Manuel
Web http://www.afundacion.edu
Descrición xeral O obxectivo fundamental do curso é capacitar aos estudantes na teoría e as prácticas de éxito dentro da mercadotecnia actual. A materia profundará na mercadotecnia relacional, a mercadotecnia dixital e o comercio electrónico. Isto permitirá ao estudante desenvolver iniciativas de mercadotecnia e comunicación con coherencia e criterio de rendibilidade, aplicando as novas tecnoloxías.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000