Guia docente 2017_18
Instituto de Educación Superior Intercontinental de la Empresa (Ieside)
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Materias
  Mercadotecnia internacional
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Aprendizaxe de técnicas e conceptos básicos da mercadotecnia internacional. Introducir o conxunto complexo da toma de decisións no ámbito de mercadotecnia internacional. B7
B13
C5
C7
C9
D1
D4
Modernización da toma de decisións na mercadotecnia e a estratexia da empresa internacional. Coñecemento dos distintos aspectos que compoñen unha estratexia de mercadotecnia para a empresa internacional. B7
B13
C6
C7
C9
C11
C16
D1
D4
Análise independente e aplicación de concetpos de mercadotecnia na contorna internacional. B1
B3
B5
B7
B8
B11
B13
B14
C12
C13
C16
D1
D2
D5
Relacionando conceptos teóricos de mercadotecnia e estratexia da empresa internacional a problemas concretos sobre as decisións empresariais na contorna internacional. B1
B2
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B14
C13
D1
D2
D3
D4
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000