Guia docente 2019_20
E. U. de Profesorado de E.G.B. 'María Sedes Sapientiae'
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Proceso lecto-escritor: desenvolvemento, alteracións, avaliación e tratamento
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
Coñecer e comprender os procesos básicos do desenvolvemento *psicolingüístico e as súas implicacións para a estimulación, a adquisición e a automatización da *lecto-escritura. CB1
CE43
CE47
Coñecer algunhas liñas de investigación actuais no ámbito da avaliación e intervención para a mellora das dificultades específicas en lectura e escritura. CB1
CB3
CE5
CE49
Coñecer como detectar e avaliar as dificultades ou alteracións máis comúns que se producen na adquisición e o desenvolvemento da competencia lectora e escritora. CB1
CE49
Coñecer algúns dos programas ou procedementos de intervención educativa para a estimulación do proceso *lecto-escritor e para a mellora das dificultades *lecto-escritoras. CE5
CE11
Reflexionar sobre a práctica docente á luz da teoría vista na materia. CG10
CE64
CE65
CT14
Aplicar os coñecementos adquiridos para avaliar e *implementar plans e procedementos escolares que reforcen a competencia lectora e escritora dos alumnos. CB2
CE4
CE6
CE16
CE48
CE52
CE64
CE65
CT2
CT7
CT8
CT9
Comprender textos complexos, sintetizar e traballar con diferentes tipos de información. CB3
CB5
CT1
CT2
CT3
CT6
CT14
CT16
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000