Guia docente 2023_24
Escuela Universitaria de Profesorado de E.G.B.
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Ética e deontoloxía profesional
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais. A2
B8
B10
C8
C10
C13
C23
D1
D2
D9
D12
D15
2.- Promover accións de educación en valores orientadas á preparación dunha cidadanía activa e democrática A3
B9
B12
C10
D12
D13
D15
3.- Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e interxeneracionais; multiculturalidade e interculturalidade; discriminación e inclusión social, desenvolvemento sostible. A3
B8
B11
B12
C23
C29
D1
D2
D13
D15
D17
4.- Fomentar a educación democrática da cidadanía e a práctica do pensamento social crítico A3
B4
B5
B8
B11
C23
C29
D7
D14
D15
D19
5.- Valorar a relevancia das institucións públicas e privadas para a convivencia pacífica entre os pobos. D8
D15
D17
6.- Capacidade de analizar e sistematizar a información, e administrar e ser responsable do seu propio traballo. A2
B9
C13
D1
D2
D3
D6
D14
7.- Capacidade para investigar, analizar, avaliar e utilizar o coñecemento actual. B8
B10
B11
B12
C23
D1
D2
D3
D6
D14
8.- Saber distinguir moral e ética. Coñecer os rasgos formais do discurso ético. Coñecer os desafíos máis destacados planteaxados á ética como proposta universalizable e as principais metodoloxías seguidas na resolución das controversias morais. Coñecer as claves para entender e valorar as principais teorías éticas normativas, as difilcultades de xustificación de determinados principios morais, así como as claves para entender e valorar destacadas propostas éticas de resolucíón de conflictos morais que preocupan a sociedade do noso tempo. A1
A2
A3
B12
C23
D1
D6
D14
9.- Capacidade para recoñecer e analizar criticamente argumentos éticos de nivel básico para recoñecer as cuestións esenciais que subxacen ás controversias morais que persisten nas nosas sociedades. D6
D14
D16
10.- Capacidade de afrontar autonomamente os problemas que suscitan as teorías éticas e consideralos un reto a súa propia forma de pensar. D7
D15
D16
D17
D20
11.- Capacidade de recoñecer a relevancia e a utilidade social da ética e de recoñecer as constantes implicacións éticas que ten a práctica educativa e tomar conciencia das mesmas. D15
D22
12.- Capacidade de consolidar unha identidade docente ética comprometida coa súa responsabilidade social no contexto educativo D7
D9
D14
D15
D16
D22
13.- Habilidade para xestionar e resolver conflictos, dilemas e problemas éticos vinculados coa tarefa educativa. D7
D8
D9
D13
D15
D22
14.- Contribuir á reflexión sobre a autonomía profesional do mestre. D14
D15
15.- Contribuir á promoción das mellores prácticas da profesión educativa. D15
D22
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000