Guia docente 2023_24
Escola Universitaria de Profesorado de E.X.B.
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Lingua española
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resolución de problemas De forma autónoma e non autónoma:


Sesión maxistral: Valorarase a participación habitual do estudante nas sesións expositivo-participativas


Resolución de problemas e/ou exercicios: Participación na preparación, realización e revisión dos exercicios de aplicación/profundización,
de resolución de problemas ou de prácticas de análises e comentario

15 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B7
C43
C44
C45
C46
C47
C48
C49
C50
C52
D1
D2
D3
D7
D9
D10
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D19
D20
Traballo tutelado Elaboración dun ensaio no que se dea conta dalgún aspecto concreto da materia, no que se ofreza a valoración sobre algunha cuestión gramatical ou se analice un libro proposto pola docente. Terase en conta a estrutura, a presentación, a construción e corrección lingüística, así como o emprego adecuado de signos de puntuación e a ortografía.
Cada erro ortográfico ou gramatical suporá a perda de 0,25 puntos.
15 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B7
C43
C44
C45
C46
C47
C48
C49
C50
C52
D1
D2
D3
D7
D9
D10
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D19
D20
Resolución de problemas de forma autónoma
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas: Avaliación das competencias adquiridas na aplicación práctica dos coñecementos teóricos
30 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B7
C43
C44
C45
C46
C47
C48
C49
C50
C52
D1
D2
D3
D7
D9
D10
D11
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D19
D20
Exame de preguntas de desenvolvemento Probas para avaliación das competencias que inclúen preguntas abertas sobre un tema. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta extensa. 40 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B4
C43
C44
C45
C46
C47
C49
C52
D1
D2
D3
D7
D13
D14
D15
D16
D20
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

O
sistema de avaliación pretende facer ao alumnado partícipe do seu proceso de
aprendizaxe. En liñas xerais procurarase unha AVALIACIÓN CONTINUA na
que se terá en conta tanto os coñecementos previos do alumnado como a súa
participación activa e responsable no proceso de aprendizaxe e no seu resultado
final. A cualificación final do sistema de avaliación continua será o resultado
da suma das distintas notas obtidas das actividades realizadas, segundo as
porcentaxes asignadas, tal como queda estipulado no cadro superior. Para
aprobar a materia hai que superar os traballos e o exame. Mentres non se aprobe
o exame non se sumarán as notas dos traballos tutelados e do traballo en
clase.  Aqueles alumnos que non aproben a materia na primeira
convocatoria manteráselles a nota daqueles traballos/actividades superados,
pero terán que realizar novamente o exame e os traballos/actividades non
superados na segunda convocatoria. 

AVALIACIÓN GLOBAL: Aquel alumnado que non asista a
clase ou se ausente máis dun 20% do cómputo total das aulas impartidas (6 días,
12 horas) deberá acollerse ao sistema de avaliación global que se desenvolverá
segundo o establecido nos artigos 19 e 21 do Regulamento sobre Avaliación, a
Cualificación e a Calidade da Docencia e do Proceso de Ensino do Estudantado,
aprobado polo Claustro da UVigo, o 18 de abril de 2023. Todo traballo copiado,
plaxiado ou realizado pola IA será cualificado cun 0. Descontarase 0,25 puntos
por cada erro ortográfico.

 

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000