Guia docente 2023_24
Escola Universitaria de Profesorado de E.X.B.
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Aprendizaxe e desenvolvemento da motricidade na educación primaria
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Cartafol/dossier Elaboración de diferentes traballos e actividades propostas durante as clases teóricas e prácticas. 30 B1
B2
B5
B8
B9
B11
Traballo Análise dun estudo de caso para a elaboración dunha intervención e a realización dun póster sobre os tópicos do caso. 40 B1
B2
B3
B4
B5
B6
B8
B9
B10
C57
C58
C59
C60
Exame de preguntas obxectivas Probas de resposta pechada, de verdadero o falso ou de resposta curta na que se comproben as competencias acadadas polo estudantado. 40 B1
B2
B3
B4
B5
B6
B8
B9
B10
B11
C5
C6
C13
C16
C57
C58
C59
C60
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D12
D14
D16
D17
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Para superar a materia será necesario alcanzar o 50% da cualificación en cada un dos traballos realizados durante as clases, os traballos de aula, a exposición do estudo de caso e a elaboración do póster e na proba de competencias.

Durante as clases teóricas e prácticas:
  • Unha vez que a docente entrase na aula, pechado a porta e comezado a explicación da materia, non se poderá entrar na clase.
  • Unha vez comezada a clase o alumnado avisarán á profesora se tivese que ausentarse.
  • Abandonar a aula sen que finalice a clase implicará a anulación da asistencia, considerándose que o alumno/a faltou a parte da clase.
  • A non realización da clase práctica e asistir a mesma sen roupa deportiva será considerada como falta de asistencia.
  • Calquer discente que empregue o teléfono móbil durante o transcurso das clases, teóricas ou prácticas, será expulsado inmediatamente da aula.
  • Contarase a asistencia por cada hora de clase, non considerándose as clases que duran dúas horas como unha única falta de asistencia, senón dúas.
  • As faltas de asistencia non serán xustificadas. Terase en conta o regulamento sobre a avaliación, a calificación e a calidade da docencia e do proceso de aprendizaxe do estudantado.
  • Aquel alumnado que por motivos persoais ou laborais, non vaia a asistir ás clases deberá porse en contacto coa profesora para concertar unha titoría.
  • Para que un correo electrónico sexa lido debe cumprir os seguintes requisitos: debe estar enviado dende o correo do CEU ou da UVigo, a dirección de correo debe ser seria, no asunto detallarase o contido principal do correo, terá unha presentación correcta, formal e ben redactada coidando o ton, o vocabulario e sen faltas de ortografía. O alumno/a presentarase debidamente indicando o seu curso, especialidade e materia.
  • Non se responderá a correos electrónicos durante as fins de semana nin no período vacacional.
  • Non se realizan titorías fora do horario establecido nin durante o período vacacional.
  • Non se responderán dúbidas; por correo electrónico durante o día previo á realización do exame.
  • Recórdase a todo o estudantado que opte polo proceso de avaliación global que non se lle facilitará ningún material diferente ao que se lle entrega ao estudantado que segue un proceso de avaliación continua.
  • En coherencia con el carácter inclusivo que caracteriza a la Escuela Universitaria CEU de Vigo, esta guía podrá́ ser adaptada para atender a las necesidades específicas de apoyo educativo que presente el estudantado adscrito al programa PIUNE (PAT).
Aspectos sobre a avaliación da materia:
  • Todo estudantado, asista ou non ás aulas, ten dereito a ser avaliado segundo os criterios establecidos na guía docente.
  • A través da ficha de intinerario o estudantado coñecerá as súas cualificaciones ata 5 días antes da proba de competencias teórico-prácticas. 
  • Todo estudantado que supere o 10% de insastiencia ás clases (só poderá faltarse a un máximo de 6h), teóricas e prácticas, perderá a opción de avaliación continua. Sendo avaliado según o proceso de avaliación global.
  • A avaliación global constará de dúas partes: unha proba obxectiva (tipo test ou verdadeiro/falso) de competencias teóricas cuxo valor será do 50%, e a realización de supostos prácticos sobre as competencias teórico-prácticas, cuxo valor será do 50%. Para superar a materia, ambas partes deberán estar aprobadas.

Avaliación de competencias teóricas

50%

Avaliación competencias prácticas

50%

Constará dunha proba obxectiva de competencias teóricas.

O manual de referencia para a parte teórica da materia é o seguinte:

Granda, J., e Alemany, I. (2003). Manual de aprendizaje y desarrollo motor. Barcelona: Paidós.

Constará dunha serie de preguntas que versarán sobre os procedementos e competencias desenvolvidas nas clases prácticas.


  • O estudantado que asista a totalidade das clases (só poderá faltar a un máximo de 3h), terá a opción de cursar a materia seguindo un intinerario "continuo e formativo". Neste, o valor da proba de contidos terá un peso do 20% sobre a nota final, o cartafol/dossier un 40%, o traballo un 40% e a resolución de problemas e/ou exercicios un 20%.
  • De realizarse a proba teórica a través de medios telemáticos, se existira algún problema informático a proba faríase oralmente nunha vez finalice esta. Procederase á gravación da mesma.
Aspectos sobre a avaliación dos traballos:
  • Respectaranse rigorosamente as datas de entrega dos traballos. Non se recollerá nin entregará ningún fóra da mesma.
  • Non se lerá nin corrixirá ningún traballo no que o parágrafo de texto non estea “xustificado”.
  • Entregar un traballo que estea plaxiado parcial ou completamente será anulado.
  • Terase en conta as faltas de ortografía para a avaliación de cada un dos traballos presentados en clase, traballo obrigatorio e exame final da materia. Por cada falta de ortografía descontarase 0,2 da nota final.
  • A non superación dun traballo implicará perder o proceso de avaliación continua, sendo avaliado segundo a avaliación global.
Datas oficiais de exames:
  • Haberá un único día de revisión de exame, fóra do mesmo non se revisará nin modificará ningunha nota.
  • Respectaranse rigorosamente as datas oficiais establecidas pola Universidade para a realización dos exames (http://www.escuelamagisterioceuvigo.es/organizacion-academica/escola-maxisterio-vigo-ceu-examenes.php), non sendo posible realizalo en calquera outro día. En caso de enfermidade ou operación do estudantado, vítimas de violencia de xénero ou deportistas de alto rendemento, solicitarase por escrito en secretaría un posible cambio, posteriormente será valorado polo profesorado da materia e a dirección do centro se é procedente ou non a súa modificación.
  • No caso de modificación da data de exame a proba podería realizarse oralmente. Seguindo un procedemento de gravación.
  • De non ter superada a materia na primeira convocatoria, as competencias non adquiridas serán avaliadas na convocatoria de xuño-xullo. As condicións de avaliacións serán as mesmas que na primeira convocatoria.
  • No caso de ter a materia pendente de anos anteriores. Conservaranse as cualificacións obtidas un único curso académico. Pasado este tempo, o estudantado cursará a materia de novo.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000