Guia docente 2023_24
Escuela Universitaria de Profesorado de E.G.B.
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación: Teoría e historia da educación
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Analizar, comprender e avaliar a educación como feito e como acción-intervención desde os marcos teóricos que nos proporcionan tanto a teoría da educación como o saber facer historia da educación. A1
A2
A3
A4
A5
B3
B6
B9
B12
C1
C7
C10
C12
C13
C17
C20
C24
C64
C68
D1
D2
D3
D5
D6
D7
D9
D12
D14
D16
D22
2. Analizar a evolución histórica das institucións educativas formais e non formais tendo en conta os condicionamentos sociais, políticos e normativos así como comprender o fenómeno educativo desde a Teoría da Educación. A1
A2
A3
A4
A5
B5
B6
B9
B11
C1
C10
C14
C17
C20
C24
D1
D2
D3
D6
D7
D9
D14
D15
D16
D22
3. Desenvolver un coñecemento reflexivo e crítico da avaliación que permita comprender a complexidade do proceso educativo. A1
A2
A3
A4
A5
B3
B5
B11
C1
C7
C10
C13
C14
C15
C17
C68
D1
D8
D9
D14
D15
D16
D18
D22
4. Valorar a acción educativa do mestre de educación primaria como un proceso de intervención profesional, o que supón explicar, xustificar e xerar pedagogicamente a súa intervención tanto desde os fundamentos teóricos da educación como desde os procesos históricos que a sustentan. A1
A2
A3
A4
A5
B3
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C10
C15
C22
C24
C62
C68
D1
D2
D3
D7
D8
D13
D14
D15
D22
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000