Guia docente 2023_24
Escuela Universitaria de Profesorado de E.G.B.
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Educación: Fundamentos didácticos e organizativos do ensino
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Tomar conciencia das propostas Europeas e universais, con espírito crítico, para poder colaborar no seu desenvolvemento e impulso, na medida que se considere adecuado no campo educativo. Coñecer a proposta dos Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable (ODS). Exporse a posibilidade dun Pacto Educativo no noso ámbito estatal. A3
B8
B12
C10
C17
C69
D2
D6
D14
D15
Coñecer as principais disposicións lexislativas educativas a nivel estatal e autonómico. Ter capacidade para identificalas, manexalas e xestionalas, de forma que se adquira unha dinámica suficiente para transferir o coñecemento do seu manexo, ante os cambios das mesmas. A5
B1
C8
C9
C26
C35
D1
D2
D6
D7
D8
D16
D18
Coñecer os principais documentos institucionais de Centro, a importancia crave do Proxecto Educativo (PEC) e do Ideario de Centro, como eixo vertebrador de todas as accións que se deben levar a cabo no mesmo. A5
B6
B8
B9
B10
B12
C8
C9
C18
C26
C64
C66
D1
D2
D3
D7
D8
D15
D18
Coñecer, analizar e asimilar a existencia dos diferentes órganos de goberno e coordinación dos centros educativos de Primaria e Infantil. Recoñecer as responsabilidades e implicacións de cada un no bo facer do centro educativo. A3
A4
B6
B9
B12
C1
C8
C9
C64
C66
D1
D2
D6
D7
D8
D14
D15
D18
D22
Identificar as principais esixencias relacionadas cos requisitos mínimos, os servizos de atención á diversidade, complementarios e de recursos persoais dos centros educativos. A5
B4
B6
B12
C9
C10
C21
C69
D2
D6
D8
D9
D15
D19
D22
D23
Situar a avaliación como un elemento de alta importancia, necesaria para desenvolver un proceso educativo adecuado e alcanzar a calidade e excelencia educativa. Coñecer os distintos significados, tipos, criterios, e modelos de xestión de calidade. A1
B1
B6
B9
B10
C1
C8
C17
C64
C69
D1
D2
D7
D15
Abordar posibles situacións reais da vida dos centros educativos con obxectividade, cientificidad, iniciativa e espírito de colaboración entre os diferentes membros do centro. Ir adquirindo as competencias individuais necesarias para enfrontarse a unhas oposicións ou unha entrevista persoal na vida laboral, e no Traballo Fin de Grao da carreira. A2
B6
C8
C9
C10
C64
D1
D2
D3
D7
D8
D16
D18
D22
Coñecer experiencias internacionais e exemplos de experiencias innovadoras en Educación Infantil para aplicalas na aula. A3
A4
B1
B12
C64
C66
D1
D2
D3
D7
D8
D14
D15
D16
D18
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000