Guia docente 2023_24
Escuela Universitaria de Profesorado de E.G.B.
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Prevención e intervención nas alteracións comunicativa-lingüísticas
   Contidos
Tema Subtema
1. Avaliación da linguaxe. 1.1.- Compoñentes do proceso.
1.2.- Obxectivos de avaliación.
1.3.- Contidos da avaliación.
2. O diagnóstico. 2.1.- O diagnóstico.
3. A intervención e os seus obxectivos. 3.1.- Contidos da intervención.
3.2.- Modelos, procedementos e estratexias de intervención.
4. Diagnóstico e intervención nas alteracións
da articulación.
4.1.- Trastornos son da fala (dislalias)
4.2.- Disartria.
4.3.- Disglosias.
4.4.- Análise e resolución de casos
5. Diagnóstico e intervención nas alteracións
de fluidez verbal.
5.1.- Disfemias.
5.2.- Analisis e resolución de casos
6. Diagnóstico e intervención da comunicación. 6.1.- Afasia..
6.2.- Mutismo Selectivo.
6.3.- Analisis e resolución de casos.
7. Trastornos da comunicación e a linguaxe no
esprecto autista.
7.1.- Diagnóstico e intervención.
7.2.- SAAC (Sistemas Aumentativos e/ou Alternativos da Comunicación).
7.3.- Analisis e resolución de casos.
8. Diagnóstico e intervención na discapacidade
mental.
8.1.- Diagnóstico e intervención.
8.2.- Analisis e resolución de casos.
9. Diagnóstico e intervención na discapacidade
motora.
9.1.- Diagnóstico e intervención.
9.2.- Analisis e resolución de casos.
10. Diagnostico e intervención na discapacidade auditiva. 10.1.-Diagnostico e intervención.
10.2.-Analisis e resolución de casos.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000