Educational guide 2023_24
Escola Universitaria de Profesorado de E.X.B.
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Prevención e intervención nas alteracións comunicativa-lingüísticas
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer e comprender os procesos de diagnósticos e obxectivos da avaliación da linguaxe. Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao neno/a, no contexto familiar, social e escolar. B1
B2
B3
B4
B5
B6
B11
C1
C2
C7
C11
C42
C62
D1
D2
D13
Coñecer como detectar e avaliar as dificultades ou alteracións mais comúns que se producen na adquisición e desenvolvemento lingüístico. Saber informar e colaborar no seu tratamento. Dominar os coñecementos necesarios para comprender o desenvolvemento da audición e a linguaxe destes estudantes e identificar disfuncións.. B1
B2
B5
B6
B11
C1
C2
C4
C6
C7
C11
C42
D1
D2
D7
D8
D9
D12
D13
Saber informar e colaborar con outros profesionais para abordar as necesidades educativas especiais que se expoñen. Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afecten a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe. B4
B5
B10
B11
C6
C7
C11
C17
C21
D1
D2
D7
D8
D9
D13
D14
Adquirir recursos necesarios para a elaboración dunha intervención personalizada. Analizar e comprender os procesos educativos na aula e fóra dela. Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula. B3
B5
B6
B7
B9
B10
B11
C1
C2
C4
C7
C11
C19
C43
D1
D2
D7
D8
D12
D13
D14
D15
D17
D18
Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación. B1
B3
B5
B6
C1
C2
C4
C6
C7
C17
C43
D1
D7
D8
D9
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000