Guia docente 2023_24
Escola Universitaria de Profesorado de E.X.B.
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Lingua e literatura: Español
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma, creativo e cooperativo, e promoverlos en os estudantes desde a participación e o esforzo individual. A3
A4
B4
B11
C29
D7
D9
D15
Comprender os principios básicos de as ciencias de a linguaxe e de a comunicación. A1
A2
B1
B2
C28
D7
D13
D15
D16
Coñece as bases teóricas de os currículos de excelencia educativa e é capaz de unha valoración crítica de os deseños curriculares españois. A3
B11
C28
D7
D9
D13
D15
D16
Coñece, respecta e promueve a diversidad lingüística e cultural de España e de Europa e é capaz de contribuír a a planificación e xestión críticas de tal diversidad. A1
A2
A4
B11
C48
D7
D12
D16
Recoñece a identidade de a etapa de Educación Infantil e as súas características cognitivas e comunicativas. A1
A3
B1
B2
B6
C4
C42
D7
Valora a importancia de o traballo en equipo e asume o seu cota de responsabilidade. C29
D7
D9
D13
D16
Mellora as destrezas básicas de lectura, escritura e, especialmente, de comunicación oral, en canto a compoñentes esenciais á beira de o cálculo de as competencias crave e ferramentas precisas para reforzar a educación e o rendemento de o profesorado. A4
B11
C43
C44
C46
C49
D3
D15
Sabe expresarse en español con fluidez e precisión e pode facer un uso flexible de devandito idioma para fins sociais, académicos e profesionais. A4
B11
C43
C44
C46
C49
D3
D15
Comprende o paso de a oralidad a a escritura e coñece e sabe usar os diferentes registros e usos de a lingua. B6
C43
C44
C46
C49
D3
D15
É capaz de comprender unha ampla variedade de textos extensos, así como de recoñecer en eles sentidos implícitos e facer valoracións críticas. A2
A3
B11
C43
C44
C51
D1
D7
D13
D15
É capaz de interpretar e de construír textos sobre temas de certa complexidade desde o respecto ás normas de xénero de discurso, de tipos de texto e desde as esixencias de claridade, de coherencia, de cohesión e cunha elocutio adecuada ao contexto. A4
B6
B11
C43
C44
C51
D1
D7
D13
D15
D16
Adquire formación literaria, con especial atención ao papel e uso da literatura na Educación Infantil. B2
C46
C51
D1
D13
D15
Coñece e aplica creativamente os conceptos básicos de análise literaria aos xéneros máis utilizados na Educación Infantil. A2
A3
B11
C28
C46
C51
D7
D13
D15
Utiliza, se a situación requíreo, soportes non verbais que complemente a súa exposición (TIC, audiovisuais...). A4
B2
B6
B7
B11
C28
C49
D5
D7
D16
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000