| Código |
Descrición |
| A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
| A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
| A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
| A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
| B1 |
Coñecer os obxectivos, contidos curriculares e criterios de avaliación da Educación Infantil. |
| B2 |
Promover e facilitar as aprendizaxes na primeira infancia, desde unha perspectiva globalizadora e integradora das diferentes dimensións cognitiva, emocional, psicomotora e volitiva. |
| B7 |
Coñecer as implicacións educativas das tecnoloxías da información e a comunicación e, en particular, da televisión na primeira infancia. |
| B11 |
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela nos estudantes. |
| C1 |
Comprender os procesos educativos e de aprendizaxe no periodo 0-6, no contexto familiar, social e escolar. |
| C2 |
Coñecer os desenvolvementos da psicología evolutiva da infancia nos periodos 0-3 e 3-6. |
| C4 |
Recoñecer a identidade da etapa e as súas características cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas. |
| C5 |
Saber promover a adquisición de hábitos en torno á autonomía, a liberdade, a curiosidade, a observación, a experimentación, a imitación, a aceptación de normas e de límites, o xogo simbólico e heurístico |
| C7 |
Identificar dificultades de aprendizaxe, disfunciones cognitivas e as relacionadas coa atención. |
| C9 |
Adquirir recursos para favorecer a integración educativa de estudantes con dificultades. |
| C12 |
Promover e colaborar en accións dentro e fóra da escola, organizadas por familias, concellos e outras institucións con incidencia na formación cidadá. |
| C23 |
Comprender que a observación sistemática é un instrumento básico para poder reflexionar sobre a práctica e a realidade, así como contribuír á innovación e a mellóraa en educación infantil. |
| C25 |
Abordar análise de campo mediante metodoloxía observacional utilizando tecnoloxías da información, documentación e audiovisuales. |
| C29 |
Valorar a importancia do traballo en equipo |
| C34 |
Coñecer estratexias didácticas para desenvolver representacións numéricas e nocións espaciais, geométricas e de desenvolvemento lóxico. |
| C41 |
Fomentar experiencias de iniciación ás tecnoloxías da información e a comunicación. |
| C53 |
Coñecer os fundamentos musicais, plásticos e de expresión corporal do currículo desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. |
| C55 |
Saber utilizar o xogo como recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos. |
| C56 |
Elaborar propostas didácticas que fomenten a percepción e expresión musicais, as habilidades motrices, o debuxo e a creatividade. |
| C57 |
Analizar as linguaxes audiovisuales e as súas implicaciones educativas. |
| C58 |
Promover a sensibilidade relativa á expresión plástica e á creación artística. |
| C59 |
Adquirir un coñecemento práctico do aula e da xestión da mesma. |
| C60 |
Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación no aula, así como dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e a convivencia. |
| C61 |
Controlar e facer o seguimiento do proceso educativo e, en particular, de ensino e aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estratexias necesarias. |
| C62 |
Relacionar teoría e práctica coa realidade do aula e do centro. |
| C63 |
Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica. |
| C65 |
Regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes de 0-3 anos e de 3-6 anos. |
| C66 |
Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e da contorna social. |
| D1 |
Capacidade de análise e síntese |
| D2 |
Capacidade de organización e planificación |
| D5 |
Coñecemento de informática |
| D7 |
Resolución de problemas |
| D8 |
Toma de decisións |
| D9 |
Traballo en equipo |
| D11 |
Habilidades nas relacións interpersoais |
| D12 |
Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade |
| D13 |
Razoamento crítico |
| D15 |
Aprendizaxe autónoma |
| D16 |
Adaptación a novas situacións |
| D17 |
Creatividade |
| D19 |
Coñecemento doutras culturas e costumes |
| D20 |
Iniciativa e espírito emprendedor |
| D21 |
Motivación pola calidade |