Educational guide 2023_24
Escola Universitaria de Profesorado de E.X.B.
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Fundamentos psicolóxicos da intervención temperá
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar as características cognitivas, psicomotrices, comunicativas, sociais e afectivas na infancia temperá. Identificar disfuncións nestes ámbitos do desenvolvemento temperán en nenas/vos. A1
A2
B8
C3
C4
D15
Adquirir estratexias básicas para valorar, intervir e modificar os principais factores de risco no desenvolvemento temperán. A1
A2
B11
C8
D7
D17
Implementar programas de intervención temperá a través do traballo cooperativo con outros docentes e profesionais, para a mellora do desenvolvemento e aprendizaxe infantil. A1
A2
A4
B10
C8
D7
Analizar de maneira critica os coñecementos provenientes da psicoloxía da educación e do desenvolvemento para construír unha visión propia, integradora e articulada que permita a mellora da aprendizaxe e desenvolvemento temperán. A1
A2
A3
B11
C3
C4
D9
D15
D17
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000