Guia docente 2023_24
Escola de Enxeñaría Industrial
Grao en Enxeñaría Mecánica
 Materias
  Sistema de análise, simulación e validación de datos
   Plan de Continxencias
 
Descrición
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada polo *COVID-19, a Universidade de Vigo establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou parcialmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dun modo máis áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes.

=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
* Metodoloxías docentes que se manteñen e modifican
No caso de ser necesario, utilizaríanse mecanismos de aula virtual para levar a cabo clases teóricas e prácticas. Unha vez colleuse a dinámica de clases e traballo, a medida que avanza o curso o alumnado tería capacidade de realizar as tarefas dunha forma máis independente.

* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (*tutorías)
Utilizaríase correo electrónico e en caso de non ser suficiente, procederíase a utilizar algún sistema de comunicación *online a modo reunión.

* Modificacións (si proceden) dos contidos a impartir
Os contidos manteranse independentemente da situación.


=== ADAPTACIÓN DA AVALIACIÓN ===
As probas manteranse da mesma forma que o curso sexa presencial ou non presencial, xa que non se vería afectado á hora de realizar a avaliación.

=== OUTRA INFORMACIÓN ===
Estímase unha media duns 30 alumnos na materia tendo en conta datos de anos anteriores.
No caso das sesións de aula, adoita asistir un 70% do alumnado, polo cal estas se poderían desempeñar respectando as distancias de seguridade na aula asignada á materia de forma presencial. En todo caso e de ser necesario, a docencia de horas de teoría poderíase realizar de forma non presencial a medida que vai avanzando o curso; unha vez explicada a dinámica de clases poderíase pasar a traballar por medio de aulas virtuais.
No caso das clases de laboratorio altérnanse semanas dunha e dúas prácticas de forma que se completen as 15 sesións. Ao ser dous subgrupos desde teoría, adoita haber unha media de 10-12 persoas na aula de Informática-4 ou no Laboratorio de Enxeñaría Mecánica, polo que igualmente poderíanse manter as distancias de seguridade, aínda que dispor da aula de teoría para facer as prácticas tamén sería unha opción que solucionaría o tema. De igual modo, si fanse as primeiras prácticas de forma presencial para que os alumnos familiarícense co software a utilizar e collan soltura, poderíanse expor o resto das prácticas de forma non presencial. Devandito isto:
-A *presencialidad nas clases de laboratorio vai supor un maior aproveitamento da materia por parte do alumnado, xa que será máis fácil solucionar as dúbidas que xurdan durante o seu traballo e *interactuar en discusións de aula acerca de resultados obtidos e posibles alternativas.
-Exponse nas primeiras semanas aquelas sesións que requiren de máis traballo por parte do profesor, e cara ao final aquelas sesións que requiren dun traballo máis autónomo por parte do alumno.
-Hanse *intercalado coa teoría de forma que se darían as 15 prácticas entre as semanas 2 e 11 (semana 1 apenas contido para explicar a materia e sistema de traballo) e por tanto acabando con dúas semanas de antelación.
-Os alumnos necesitan licenzas de software para poder facer o proxecto e traballar desde casa ou desde a aula de teoría en caso de mover as prácticas á aula.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000