Guia docente 2018_19
Escola de Enxeñaría Industrial
Grao en Enxeñaría Mecánica
 Materias
  Empresa: Introdución á xestión empresarial
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Prácticas de laboratorio De acordo con a planificación docente de o curso académico, o alumno deberá desenvolver un número determinado de prácticas que inclúen diversos exercicios de aplicación de os coñecementos adquiridos en as clases de teoría a situacións concretas e permiten desenvolver diversas habilidades básicas (capacidade para a resolución de problemas, iniciativa, traballo en equipo, etc.). Estas prácticas non interveñen en o cálculo de a cualificación de a materia, pero esíxese a o alumno obter un desempeño mínimo en as mesmas para a superación de a materia. 0 B9
C6
D1
D2
D7
D18
Exame de preguntas obxectivas Realizaranse, como mínimo, dous probas tipo test a o longo de o curso, en as que se evaluará os coñecementos, as destrezas e as competencias adquiridas por os alumnos tanto en as aulas de teoría como de prácticas. 100 B9
C6
D1
D2
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
1. Compromiso ético
Espérase que o alumno presente un comportamento ético adecuado. En o caso de detectar un comportamento non ético (copia, plagio, utilización de aparellos electrónicos non autorizados, por exemplo) considerarase que o alumno non reúne os requisitos necesarios para superar a materia. En ese caso, a cualificación global en o presente curso académico será de suspenso (0,0).


2. Sistema de avaliación continua
Seguindo as directrices propias de a titulación e os acordos de a comisión académica ofrecerase a os/as alumnos/as que cursen esta materia un sistema de avaliación continua.

A avaliación continua constará de dúas probas tipo test que se realizarán a o longo de o curso. Cada unha de próbalas tipo test versará sobre os contidos vistos ata o momento de a súa realización, tanto en clases de teoría como de prácticas. Xa que logo, a primeira proba non liberará materia de face a a realización de a segunda proba. Debido a iso, cada unha de estas probas terá un peso distinto en o cálculo de a cualificación obtida en a asignatura. A primeira un 30% e a segunda un 70%.

Estas probas non son recuperables, é dicir, si un/a alumno/a non pode realizalas en a data estipulada, o/a profesor/a non ten obrigación de repetirllas, salvo causa xustificada e debidamente acreditada por o/a alumno/a.

O/a alumno/a ten dereito a coñecer a cualificación obtida en cada proba en un prazo razoable tras a súa realización e comentar con o/a profesor/a o resultado.

Entenderase que o/a alumno/a superou a avaliación continua cando se cumpran todos os seguintes requisitos:

1. Desenvolveuse correctamente o 75% de as prácticas de a asignatura.

2. Obtívose, polo menos, unha cualificación de 5 sobre 10 (Aprobado) en a última proba tipo test (que versará sobre todos os contidos vistos en a asignatura).

3. A media ponderada de as cualificacións obtidas en próbalas tipo test sexa como mínimo de 5 sobre 10 (Aprobado), sendo esta a cualificación obtida en a asignatura.

Para que o/a alumno/a poida presentarse a as probas de avaliación indicadas en este punto, será preciso que este/a cumpra o primeiro requisito expresado en o párrafo anterior.

Entenderase que un alumno/a optou por a avaliación continua cando, cumprindo con os requisitos necesarios en canto a a realización de as prácticas, participa en a segunda proba tipo test.

A cualificación obtida en próbalas tipo test e en as prácticas só será válida para o curso académico en o que se realicen.

3. Alumnos/as que non optan por a avaliación continua
A os alumnos/as que non opten por a avaliación continua ofreceráselles un procedemento de avaliación que lles permita alcanzar a máxima cualificación. Este procedemento consistirá en un exame final (cuxa data é fixada por a Dirección de o Centro), en o que se evaluarán todos os contidos desenvolvidos en a asignatura, tanto en as clases de teoría como en as clases de prácticas. Este exame final constará de dous partes: unha proba de teoría en formato tipo test, que supoñerá o 30% de a nota final, e outra de práctica, que supoñerá o 70% restante, e que consistirá en unha serie de exercicios a desenvolver. É condición imprescindible para superar a asignatura obter en próbaa tipo test unha puntuación mínima de 5 sobre 10 (Aprobado).

Só terán a consideración de “Non presentado” aqueles/as alumnos/as que non realicen ningunha de as probas de avaliación recolleitas en esta guía docente. En concreto, para aqueles/as alumnos/as que realicen a primeira proba tipo test pero despois non realicen a segunda proba tipo test e tampouco se presenten a o exame final, a súa cualificación en a asignatura será a nota obtida en a primeira proba tipo test evaluada sobre 3.

4. Sobre a convocatoria de xullo
A convocatoria de recuperación (xullo) consistirá en un exame final que supoñerá o 100% de a cualificación final e en o que se evaluarán todos os contidos desenvolvidos en a asignatura, tanto en as clases de teoría como en as clases de prácticas. Devandito exame constará de dous partes: unha proba de teoría en formato tipo test, que supoñerá o 30% de a nota final, e outra de práctica, que supoñerá o 70% restante, e que consistirá en unha serie de exercicios a desenvolver. É condición imprescindible para superar a asignatura obter en a proba tipo test unha puntuación mínima de 5 sobre 10 (Aprobado).

5. Prohibición de uso de dispositivos electrónicos
Non se permitirá a utilización de ningún dispositivo electrónico durante as probas de avaliación, salvo autorización expresa. O feito de introducir un dispositivo electrónico non autorizado en o aula de exame, será considerado motivo de non superación de a asignatura en o presente curso académico e a cualificación global será de suspenso (0,0).


Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000