Guia docente 2016_17
Escola de Enxeñaría Industrial
Grao en Enxeñaría en Tecnoloxías Industriais
 Materias
  Física: Física II
   Contidos
Tema Subtema
1.- CARGA ELÉCTRICA E CAMPO ELÉCTRICO 1.1.- Carga eléctrica.
1.2.- Condutores, ailladores e cargas nucleares.
1.3.- Lei de Coulomb.
1.4.- Campo eléctrico e forzas eléctricas.
1.5.- Cálculos de campos eléctricos.
1.6.- Liñas de campo eléctrico.
1.7.- Dipolos eléctricos.
2.- LEI DE GAUSS 2.1.- Carga e fluxo eléctrico.
2.2.- Cálculo do fluxo eléctrico.
2.3.- Lei de Gauss.
2.4.- Aplicacións da lei de Gauss.
2.5.- Conductores cargados en equilibrio.
3.- POTENCIAL ELÉCTRICO 3.1.- Enerxía potencial eléctrica.
3.2.- Potencial eléctrico.
3.3.- Cálculo do potencial eléctrico.
3.4.- Superficies equipotenciais.
3.5.- Gradiente de potencial.
4.- CAPACITANCIA E DIELÉCTRICOS 4.1.- Capacitores e capacitancia.
4.2.- Capacitores en serie e en paralelo.
4.3.- Almacenamento de enerxía en capacitores e enerxía do campo eléctrico.
4.4.- Dieléctricos.
4.5.- Modelo molecular da carga inducida.
4.6. Vector polarización.
4.7.- A Lei de Gauss nos dieléctricos. Desprazamento eléctrico.

5.- CORRENTE, RESISTENCIA E FORZA ELECTROMOTRIZ 5.1.- Corrente eléctrica.
5.2.- Corrente e densidade de corrente.
5.3.- Lei de Ohm e resistencia.
5.4.- Forza electromotriz e circuítos.
5.5.- Enerxía e potencia en circuítos eléctricos.
5.6.- Teoría básica da conducción eléctrica.
6.- CAMPO MAGNÉTICO 6.1.- Campo magnético.
6.2.- Movemento dunha partícula con carga nun campo magnético.
6.3.- Forza magnética sobre un conductor que transporta corrente.
6.4.- Forza e momento de torsión sobre unha espira de corrente.
6.5.- Lei de Biot-Savart.
6.6.- Liñas de campo magnético e fluxo magnético.
6.7.- Lei de Ampère.
7.- CAMPO MAGNÉTICO NA MATERIA 7.1.- Sustancias magnéticas. Vector magnetización.
7.2.- Lei de Ampère en medios magnéticos.
7.3.- Susceptibilidade e permeabilidade magnética.
7.4.- Paramagnetismo e diamagnetismo.
7.5.- Ferromagnetismo.
8.- INDUCIÓN ELECTROMAGNÉTICA 8.1.- Experimentos de indución.
8.2.- Lei de Faraday-Lenz.
8.3.- Campos eléctricos inducidos.
8.4.- Correntes parásitas.
8.5.- Inductancia mutua.
8.6.- Autoinductancia e inductores.
8.7.- Enerxía do campo magnético.
9.- SISTEMAS TERMODINÁMICOS 9.1.- Termodinámica Clásica.
9.2.- Sistemas termodinámicos e a súa clasificación.
9.3.- Variables de estado e estado dun sistema.
9.4.- Ecuacións de estado.
9.5.- Equilibrio termodinámico.
9.6.- Cambio de estado, transformación ou proceso.
9.7.- Procesos cuasiestáticos.
9.8.- Funcións de estado e de evolución.
10.- TEMPERATURA E CALOR 10.1.- Equilibrio térmico. Principio Cero e temperatura.
10.2.- Termómetros e escalas de temperatura.
10.3.- Termómetro de gas ideal e a escala Kelvin.
10.4.- Calor.
10.5.- Calorimetría e capacidades caloríficas.
11.- A PRIMEIRA LEI DA TERMODINÁMICA 11.1.- Traballo.
11.2.- Traballo de expansión.
11.3.- Enerxía interna.
11.4.- Primeira Lei da Termodinámica.
11.5.- Enerxía interna do gas ideal.
11.6.- Capacidade calorífica molar do gas ideal.
11.7.- Procesos adiabáticos, isotérmicos, isobáricos e isocóricos para o gas ideal.
11.8- Entalpía.
12.- A SEGUNDA LEI DA TERMODINÁMICA 12.1.- Necesidade dun criterio de evolución.
12.2.- Motores termodinámicos, máquinas frigoríficas e bombas de calor.
12.3.- Segundo principio da Termodinámica: enunciados de Clausius e Kelvin-Planck.
12.4.- Máquina de Carnot.
12.5.- Teorema de Carnot.
12.6.- Temperatura termodinámica.
12.7.- Entropía
12.8.- Principio de incremento da entropía do universo.
12.9.- Variacións de entropía nos gases ideais.

LABORATORIO 1.- Uso do polímetro. Lei de Ohm. Corrente continua. Circuíto con resistencias.
2.- Condutores lineais e non-lineais.
3.- Carga e descarga dun condensador.
4.- Estudo do condensador plano con dieléctricos.
5.- Uso do osciloscopio para visualizar procesos de carga e descarga.
6.- Estudo do campo magnético. Bobinas de Helmholtz, momento magnético. Efecto Hall.
7.- Calorimetría. Equivalente en auga do calorímetro. Calor latente de fusión.
8.- Termodinámica do gas ideal. Índice adiabático. Traballo adiabático.
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