Guia docente 2018_19
Escuela de Ingeniería Industrial
Grao en Enxeñaría en Química Industrial
 Materias
  Física: Física I
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Exame de preguntas obxectivas Probas para avaliación de as competencias adquiridas que inclúen preguntas pechas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparejamiento de elementos...). Os alumnos seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. 10 B3
C2
Resolución de problemas Proba en a que o alumno debe solucionar unha serie de problemas e/ou exercicios en un tempo/condiciones establecido/as por o profesor. De este xeito, o alumno debe aplicar os coñecementos que adquiriu. 40 B3
C2
D2
Exame de preguntas de desenvolvemento Probas para avaliación de as competencias que inclúen preguntas abertas sobre un tema. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia en unha resposta extensa. 40 B3
C2
Informe de prácticas Elaboración de un documento por parte de o alumno en o que se reflicten as características de o traballo levado a cabo. Os alumnos deben describir as tarefas e procedementos desenvolvidos, mostrar os resultados obtidos ou observacións realizadas, así como a análise e tratamento de datos.

10 B3
C2
D9
D10
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
<p>A cualificación de a
avaliación continua (que denominaremos <em>EC</em>)
terá un peso de o 30% de a cualificación final e incluirá tanto os contidos
de as prácticas de laboratorio (peso de o 20%, que denominaremos cualificación <em>ECL</em>) como de aula (peso de o 10%, que
denominaremos cualificación <em>ECA)</em>.</p><p>A cualificación <em>ECA</em> obterase mediante probas de resposta
xustificada sobre contidos de aula.</p><p>A cualificación <em>ECL</em> obterase como a suma de a
cualificación de os Informes/memorias de prácticas sobre contidos de laboratorio. Para obter unha cualificación ECL será necesaria a asistencia polo menos de 10 de as 12 sesións de laboratorio programadas.</p><p>Aqueles alumnos que non
poidan seguir a avaliación continua e teñan concedida a renuncia a a avaliación continua terán a posibilidade de realizar unha
proba final escrita para obter unha cualificación <em>REC</em> que terá un peso de o 30% de a cualificación final e incluirá
tanto os contidos de as prácticas de laboratorio (peso de o 20%, que
denominaremos cualificación <em>RECL</em>) como
de aula (peso de o 10%, que denominaremos cualificación <em>RECA</em>)<em>.</em></p><p>O 70%
restante de a cualificación final obterase mediante a realización de un
exame final que constará de dous partes: unha parte teórica (que denominaremos <em>T</em>) que terá un peso de o 30% de a
cualificación final e outra parte de resolución de problemas (que denominaremos <em>P</em>) que terá un peso de o 40% de a
cualificación final. A parte teórica constará de unha proba eliminatoria tipo
test (que denominaremos <em>TT</em>) sobre
conceptos teóricos fundamentais, que terá un peso de o 10% de a cualificación
final e onde se esixirá unha cualificación mínima de o 50%, e outra proba de cuestións
teórico-prácticas de resposta xustificada (que denominaremos <em>TC</em>), que terá un peso de o 20% de a
cualificación final. Aqueles alumnos que non se presenten a o exame final obterán unha cualificación de non presentado.</p><p>Tanto
os exames de a convocatoria fin de carreira como os que se realicen en
datas e/ou horarios distintos a os fixados oficialmente por o centro, poderán
ter un formato de exame distinto a o detallado anteriormente, aínda que as
partes de o exame conserven o mesmo valor en a cualificación final.</p><p>Cualificación final <em>G</em> de a asignatura para a modalidade de avaliación
continua: </p><p><em>G = ECL +ECA </em>+ <em>TT + TC + P</em>, onde <em>TC</em> e P súmanse só si
supérase <em>TT</em>.</p><p>Cualificación final <em>G</em> de a asignatura para a modalidade de avaliación
ao final de o cuatrimestre e xullo (as opcións RECL e RECA únicamente para alumnado con renuncia concedida) : </p><p><em>G = ECL (ou RECL) + ECA (ou RECA)&nbsp;</em>+ <em>TT </em>+
<em>TC + P</em>, onde <em>TC</em> e P súmanse só si
supérase <em>TT</em>.</p><p>Profesores responsables de grupos:</p><p>Grupo A: Mohamed Boutinguiza Larosi<br />Grupo B: María Cristina Trillo Yáñez<br />Grupo C: Mohamed Boutinguiza Larosi<br />Grupo D: María Cristina Trillo Yáñez</p><p>Grupo G: Jesús Branco García<br />Grupo H: Jesús Branco García<br />Grupo I: Fernando Lusquiños Rodríguez<br />Grupo J: Fernando Lusquiños Rodríguez<br />Grupo K: Fernando Ribas Pérez<br />Grupo L: Fernando Ribas Pérez</p><p>
Compromiso ético: Espérase que o alumno presente un comportamento ético adecuado. En o caso de detectar un comportamento non ético (copia, plagio, utilización de aparellos electrónicos non autorizado, etc.) considerarase que o alumno non reúne os requisitos necesarios para superar a materia. En este caso a cualificación global en o actual curso académico será de suspenso (0,0). </p><p>Non se permitirá a utilización de ningún dispositivo electrónico durante as probas
de avaliación salvo autorización expresa. O feito de introducir un dispositivo
electrónico non autorizado en o aula de exame será considerado motivo de non
superación de a materia en o presente curso académico e a cualificación
global será de suspenso (0,0).</p>
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000