Tema |
Subtema |
1. Os sistemas de información nas empresas actuais e na formación dos enxeñeiros |
-Os sistemas de información *e a evolución dos negocios -Por que os sistemas de información son *esenciais para os actuais negocios - Que es un sistema de información? como traballa? Cales son os seus compoñentes? - El papel de las *persoas e as organizacións -Un método en catro etapas para a resolución de problemas - Habilidades e competencias para a xestión de sistemas de información |
2. e-*Business global e colaboración |
- Aspectos principais que determinan el papel dos sistemas de información na empresa - Como os sistemas de información serven a diferentes grupos directivos na empresa - Que achegan os sistemas de información á mellora do rendemento das organizacións - Por que son importantes os sistemas para a colaboración e o traballo en equipo e que tecnoloxías usan. Cal é el papel da función de sistemas de información na empresa |
3. Adquirindo vantaxes competitivas cos sistemas de información |
- Uso do modelo de forzas competitivas de *Porter para axudar ás empresas a *desenvolver estratexias competitivas utilizando os sistemas de información - Uso do modelo de cadea de valor para axudar ás empresas a identificar oportunidades para as súas aplicacións estratéxicas dos sistemas de información - Sinerxías, núcleo de competencias e estratexias baseadas en rede para alcanzar vantaxes competitivas - Competencia a escala global e promoción da calidade para mellorar as vantaxes competitivas - Xestión de procesos de negocio (*BPM) e o seu papel na mellora da competitividade |
4. Aspectos éticos é dos sistemas de información |
- Aspectos éticos, sociais e políticos que incumben aos sistemas de información - Principios específicos de *conduta que poden ser utilizados como guías éticas de decisión - Desafíos postos polas novas *tecnlogías e internet de face á protección da privacidade dos individuos e a propiedade intelectual - Como afectan os sistemas de información á vida diaria |
5. Infraestruturas de tecnoloxías da información: *Hardware e Software |
- Compoñentes dunha infraestrutura de tecnoloxías de la información - Que tecnoloxías de computadores, *hardware, almacenamento de datos, entrada e saída, utilízanse principalmente nas empresas - Tipos principais de software que se utiliza nas empresas - Principais tendencias en *hardware e software - Aspectos máis importantes na xestión da tecnoloxía de *hardware e software |
6. Fundamentos da intelixencia de negocio (*BI): Bases de datos e xestión da información |
- Bases de datos *relacionales e organización dos datos - Principios de la xestión de bases de datos - Ferramentas e tecnoloxías para el acceso á información das bases de datos para mellorar el rendemento do negocio e a toma de decisións - El papel das políticas de información e administración de datos na xestión dos recursos de datos da empresa - Por que é importante el *aseguramiento da calidade dos datos na empresa |
7. Tecnoloxías de telecomunicacións, Internet e inalámbricas |
- Compoñentes principais das redes de telecomunicación e tecnoloxías crave - Medios de transmisión de telecomunicacións e tipos de redes - Internet e tecnoloxías de Internet que soportan as comunicacións e el e-*Business - Principais tecnoloxías e estándares para redes inalámbricas, comunicacións e acceso a Internet - A identificación por *radiofrecuencia e redes de sensores inalámbricos utilizados na empresa |
8. A seguridade nos sistemas de información |
- Vulnerabilidade dos sistemas de información á destrución, abuso e erro - O valor para o negocio da seguridade e o control - Compoñentes dun marco organizativo para a seguridade e o control - Ferramentas e tecnoloxías para salvagárdaa dos recursos de información na organización |
9 Aplicacións de empresa: A excelencia operativa e as relacións cos clientes |
- Os sistemas de empresa e a excelencia operativa (*ERP) - A cadea de subministración, planificación, produción e loxística. Coordinación cos provedores (*SCM) - A xestión de las relaciones cos clientes (*CRM) - Desafíos das aplicacións de empresa - Vantaxes competitivas achegadas polas novas tecnoloxías nas aplicacións de empresa |
10. e-*Commerce: Mercados dixitais, bens dixitais |
- Aspectos principais que configuran os mercados dixitais e os bens dixitais - Principais negocios do e-*Commerce *e modelos de ingresos - A transformación da mercadotecnia desde o e-*Commerce - Como afecta o e-*Commerce ás transaccións entre empresas - Papel do *m-*Commerce nos negocios e principais aplicacións *m-*Commerce - Principais compoñentes para a construción dun e-*Commerce |
11. A toma de decisións e a xestión do coñecemento |
- Diferentes tipos de decisión e procesos de decisión - Intelixencia de negocio e analítica de negocio como soporte da toma de decisións -Soporte dos sistemas de información para unha maior eficiencia na toma de decisións *colaborativa - Uso da intelixencia artificial na toma de decisións e xestión do coñecemento - Tipos de sistemas utilizados na xestión do coñecemento |
12.A construción de sistemas de información e xestión de proxectos |
- Etapas na resolución de problemas para desenvolver novos sistemas de información - Métodos alternativos para construír sistemas de información - Principais metodoloxías para a modelización e deseño de sistemas - Selección e avaliación de proxectos de sistemas de información - Xestión de proxectos de sistemas de información |