Guia docente 2015_16
Escola de Enxeñaría Industrial
Grao en Enxeñaría en Organización Industrial
 Materias
  Sistemas de información na enxeñaría de organización
   Contidos
Tema Subtema
1. Os sistemas de información nas empresas actuais e na formación dos enxeñeiros -Os sistemas de información *e a evolución dos negocios
-Por que os sistemas de información son *esenciais para os actuais negocios
- Que es un sistema de información? como traballa? Cales son os seus compoñentes?
- El papel de las *persoas e as organizacións
-Un método en catro etapas para a resolución de problemas
- Habilidades e competencias para a xestión de sistemas de información
2. e-*Business global e colaboración - Aspectos principais que determinan el papel dos sistemas de información na empresa
- Como os sistemas de información serven a diferentes grupos directivos na empresa
- Que achegan os sistemas de información á mellora do rendemento das organizacións
- Por que son importantes os sistemas para a colaboración e o traballo en equipo e que tecnoloxías usan. Cal é el papel da función de sistemas de información na empresa
3. Adquirindo vantaxes competitivas cos sistemas de información - Uso do modelo de forzas competitivas de *Porter para axudar ás empresas a *desenvolver estratexias competitivas utilizando os sistemas de información
- Uso do modelo de cadea de valor para axudar ás empresas a identificar oportunidades para as súas aplicacións estratéxicas dos sistemas de información
- Sinerxías, núcleo de competencias e estratexias baseadas en rede para alcanzar vantaxes competitivas
- Competencia a escala global e promoción da calidade para mellorar as vantaxes competitivas
- Xestión de procesos de negocio (*BPM) e o seu papel na mellora da competitividade
4. Aspectos éticos é dos sistemas de información - Aspectos éticos, sociais e políticos que incumben aos sistemas de información
- Principios específicos de *conduta que poden ser utilizados como guías éticas de decisión
- Desafíos postos polas novas *tecnlogías e internet de face á protección da privacidade dos individuos e a propiedade intelectual
- Como afectan os sistemas de información á vida diaria
5. Infraestruturas de tecnoloxías da información: *Hardware e Software - Compoñentes dunha infraestrutura de tecnoloxías de la información
- Que tecnoloxías de computadores, *hardware, almacenamento de datos, entrada e saída, utilízanse principalmente nas empresas
- Tipos principais de software que se utiliza nas empresas
- Principais tendencias en *hardware e software
- Aspectos máis importantes na xestión da tecnoloxía de *hardware e software
6. Fundamentos da intelixencia de negocio (*BI): Bases de datos e xestión da información - Bases de datos *relacionales e organización dos datos
- Principios de la xestión de bases de datos
- Ferramentas e tecnoloxías para el acceso á información das bases de datos para mellorar el rendemento do negocio e a toma de decisións
- El papel das políticas de información e administración de datos na xestión dos recursos de datos da empresa
- Por que é importante el *aseguramiento da calidade dos datos na empresa
7. Tecnoloxías de telecomunicacións, Internet e inalámbricas - Compoñentes principais das redes de telecomunicación e tecnoloxías crave
- Medios de transmisión de telecomunicacións e tipos de redes
- Internet e tecnoloxías de Internet que soportan as comunicacións e el e-*Business
- Principais tecnoloxías e estándares para redes inalámbricas, comunicacións e acceso a Internet
- A identificación por *radiofrecuencia e redes de sensores inalámbricos utilizados na empresa
8. A seguridade nos sistemas de información - Vulnerabilidade dos sistemas de información á destrución, abuso e erro
- O valor para o negocio da seguridade e o control
- Compoñentes dun marco organizativo para a seguridade e o control
- Ferramentas e tecnoloxías para salvagárdaa dos recursos de información na organización
9 Aplicacións de empresa: A excelencia operativa e as relacións cos clientes - Os sistemas de empresa e a excelencia operativa (*ERP)
- A cadea de subministración, planificación, produción e loxística. Coordinación cos provedores (*SCM)
- A xestión de las relaciones cos clientes (*CRM)
- Desafíos das aplicacións de empresa
- Vantaxes competitivas achegadas polas novas tecnoloxías nas aplicacións de empresa
10. e-*Commerce: Mercados dixitais, bens dixitais - Aspectos principais que configuran os mercados dixitais e os bens dixitais
- Principais negocios do e-*Commerce *e modelos de ingresos
- A transformación da mercadotecnia desde o e-*Commerce
- Como afecta o e-*Commerce ás transaccións entre empresas
- Papel do *m-*Commerce nos negocios e principais aplicacións *m-*Commerce
- Principais compoñentes para a construción dun e-*Commerce
11. A toma de decisións e a xestión do coñecemento - Diferentes tipos de decisión e procesos de decisión
- Intelixencia de negocio e analítica de negocio como soporte da toma de decisións
-Soporte dos sistemas de información para unha maior eficiencia na toma de decisións *colaborativa
- Uso da intelixencia artificial na toma de decisións e xestión do coñecemento
- Tipos de sistemas utilizados na xestión do coñecemento
12.A construción de sistemas de información e xestión de proxectos - Etapas na resolución de problemas para desenvolver novos sistemas de información
- Métodos alternativos para construír sistemas de información
- Principais metodoloxías para a modelización e deseño de sistemas
- Selección e avaliación de proxectos de sistemas de información
- Xestión de proxectos de sistemas de información
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000