|
Descrición |
Cualificación |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Presentacións/exposicións |
Exposicións: valóranse as exposicións realizadas. |
10 |
|
|
|
D3 D5 D6 D7 D13 D14 D17 D20 D21
|
Proxectos |
*Realizacion e entrega do traballo realizado en grupo en base ás especificacións indicadas polo profesor Nota *minima desta parte: 4 sobre unha cualificación de 10 (nesta parte) |
30 |
|
B1 B2
|
C18
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D10 D14 D16 D17 D20 D21
|
Prácticas autónomas a través de TIC |
Realización e entrega do traballo indicado de modo individual. Nota *minima desta parte: 4 sobre unha cualificación de 10 (nesta parte) |
30 |
|
B1 B2
|
C18
|
D1 D2 D3 D5 D6 D7 D8 D9 D10 D14 D16 D17 D20 D21
|
Titoría en grupo |
Uso activo e preparado das *tutorías.
|
10 |
|
B1 B2
|
|
D15
|
Sesión maxistral |
*Teoria: As probas serán de tipo test ou de resposta breve. Nota *minima desta parte: 4 sobre unha cualificación de 10 (nesta parte) |
15 |
|
B1 B2
|
|
D1 D2 D9 D11
|
Outros |
Valoración da implicación do alumno na materia, *tutorías individuais, *interes pola materia. |
5 |
|
|
|
D7 D8 D20
|
|
Outros comentarios sobre a Avaliación |
O sistema de avaliación que se aplicase baséase no rol *sumativo, integrando unha acción diagnostica e formativa. Inclínase a certificar, cualificar e reciclar o proceso de ensino aprendizaxe. (o profesor comproba se os alumnos lograron ou non os coñecementos, destrezas e habilidades). Permite outorgar cualificacións mediante apreciacións cualitativas e cuantitativas. Os resultados entregan claridade da metodoloxía empregadas, os medios e actividades. Serán efectuados ao culminar un bloque, co fin de chegar a determinar o grao de logro dos obxectivos terminais. Preséntanse como logro ou non logro por obxectivos. Os traballos deberán estar redactados nun nivel de linguaxe acorde ao nivel de enxeñeiro, sen faltas de ortografía e unha correcta expresión. Non se permitirá “copia e pega” de internet ou doutros traballos. . Criterios de superación da materia mediante a avaliación continua: Os alumnos que opten a avaliación continua, deberán realizar as prácticas indicadas a continuación, así como as probas que se indiquen oportunamente para avaliar o bloque de teoría. Nesta modalidade de avaliación o alumno poderá superar a materia, e alcanzar a puntuación máxima de 10, sen necesidade de realizar o exame da convocatoria ordinaria da materia. En caso de non chegar ao mínimo esixido nalgún apartado da avaliación continua, o alumno realizará un exame do devandito bloque na convocatoria ordinaria oficial. . Avaliación non continua: Os alumnos que opten por renunciar á avaliación continua,deberán realizar as prácticas do bloque *B (proxecto, que se *hara de forma individual) e presentarse ao exame que se realizase nas datas dispostas polo Centro. Neste caso os criterios de avaliación serán os seguintes: Prácticas do Bloque *B (proxecto realizado de forma individual): Ata 4 puntos. Realización de exame final que pode incluír probas tipo test, preguntas de desenvolvemento ou resolución de problemas: Ata 6 puntos. Acharase a media proporcional (60% teoría e 40% prácticas) de ambas as partes debendo alcanzar esta un mínimo de 5 puntos para superar a materia. . Convocatorias extraordinarias: Os alumnos que non superasen a materia na avaliación continua ou na convocatoria ordinaria, poderanse presentar á convocatoria extraordinaria, onde se realizase un *examén dos contidos da materia. Deberase consultar co profesor a necesidade de levar regulamentos, manuais, ou calquera outro material a devandito *examén. Non se gardasen partes aprobadas para as convocatorias extraordinarias. O criterio de cualificación será o seguinte: Realización de exame *finalque pode incluír probas tipo Test, preguntas de desenvolvemento en resolución *deproblemas, incluíndo supostos prácticos. Cualificación ata 10 puntos, mínimo 5 puntos. . Compromiso ético: Espérase que o alumno presente un comportamento ético adecuado. No caso de detectar un comportamento non ético (copia, plaxio, utilización de aparellos electrónicos non autorizados e *outros) considerásese que o alumno non reúne os requisitos necesarios para superar a materia. Neste caso a cualificación global no presente curso académico será de suspenso (0.0). |