Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B1 |
Capacidade para a redacción, dirección e desenvolvemento de proxectos no ámbito da construción |
B2 |
Coñecemento en materias tecnolóxicas, que lles capacite para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, e lles dote de versatilidade para adaptarse a novas situacións |
B3 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas |
B5 |
Capacidade para o manexo de especificacións, regulamentos e normas de obrigado cumprimento |
B7 |
Capacidade para aplicar os principios e métodos da calidade |
C1 |
Coñecemento e manexo da normativa xeral e específica de aplicación ao sector da construción |
C5 |
Coñecemento e aplicación das técnicas e aspectos legais para o deseño de construcións |
C8 |
Coñecemento orientado a unha visión xerencial do sector da construción, aplicando criterios de xestión e control a todo o proceso produtivo |
D2 |
Pensamento crítico. |
D3 |
Investigación independente. |
D4 |
Aprendizaxe autónoma e auto dirixida |