Tema |
Subtema |
1. GRÁFICOS POR COMPUTADOR |
1.1 Introducción. Representación dixital do produto
1.2 Sectores básicos
1.3 Sectores de aplicación
|
2. TECNOLOXÍAS BASEADAS NO COMPUTADOR (CAx) |
2.1 Tecnoloxías que interveñen nas distintas etapas da vida dun produto (CAx)
2.2 Tecnoloxías CAD
2.3 Tecnoloxías CAE
2.3.1 MEF
2.4 Tecnoloxías CAM
|
3. O MODELADO DE SÓLIDOS |
3.1 Conceptos básicos.
3.2 Modelado de superficies.
3.3 Modelado de sólidos.
3.3.1 Métodos para a creación
3.3.2 Métodos para a representación
3.4 Modelos híbridos.
|
4. ENXEÑARÍA CONCORRENTE |
4.1 Introducción.
4.2 Características básicas
4.3 Criterios para un entorno concorrente.
4.4 Deseño e desenvolvemento de produto en entornos de enxeñaría concorrente e de enxenaría distribuida.
|
5. XESTIÓN DA INFORMACIÓN NA EMPRESA. FORMATOS DE INTERCAMBIO. |
5.1 Xestión da información gráfica e control de revisións.
5.2 Sistemas de Xestión de Datos do Producto (PDM).
5.3 Xestión do ciclo de vida do produto sistemas PLM. Topoloxías, estándares e alternativas de interconexión.
5.4 Formatos estándar para gráficos CAD. ACIS, IGES, STEP y XML.
Limitacións e recomendacións.
5.5 A pirámide CIM na empresa. Niveis e fluxo de información gráfica. |
6. ANÁLISIS FUNCIONAL Y ANÁLISIS DE VALOR |
6.1 Introdución. Tipos de análise.
6.2 Identificación de funcións. Redacción. Clasificación. O FAST.
6.3 Valoración de funcións
6.4 Análise de valor. Valor engadido.
6.4 Despregamento da función de calidade (QFD)
6.4.1 Espectativas do cliente e calidade
6.4.2 A casa da calidade
|
7. DESEÑO PARA A FABRICACIÓN E A ENSAMBLAXE (DfMA) |
7.1 Características.
7.2 Metodoloxía.
7.3 Guías |
8. FUNDAMENTOS BIOMECÁNICOS DO DESEÑO ERGONÓMICO |
8.1 Introdución á Enxeñería Biomecánica.
8.2 Biomecánica do óso e da columna lumbar.
8.3 Ergonomía.
8.4 Factores biomecánicos que inflúen no deseño.
8.5 Factores ergonómicos a ter en conta no deseño.
|
9. DESEÑO ERGONÓMICO DE PRODUCTOS E PROCESOS
|
9.1 Ergonomía de producto.
9.2 Ergonomía do posto de traballo.
9.3 Deseño para a prevención de lesións ergonómicas no posto de traballo.
9.4 Deseño para a prevención de lesións no manexo de cargas. |
10. PRESENTACIÓN, COMUNICACIÓN E PROMOCIÓN DO PRODUCTO |
10.1 Presentación do produto. Etiquetado y embase.
10.2 A distribución. O packaging.
10.3 A Comunicación na empresa. Identidade Corporativa.
10.4 Tecnoloxías para a Comunicación e promoción do produto. Interfaces
gráficas.
10.5 As TICs.
|
11. PROTECCIÓN DOS DESEÑOS |
11.1 Patentes, modelos de utilidade, deseños industriáis, marcas.
11.2 Patente nacional, europea e internacional.
11.3 Redacción de patentes.
11.4 Procedemento para a obtención de patentes. Pasos, requisitos, taxas.
11.5 A OEPM, o BOPI.
|
12. LINGUAXE GRÁFICO E LINGUAXE OBXETUAL |
12.1 Linguaxe e percepción.
12.2 Elementos do linguaxe gráfico/visual.
12.3 Linguaxe do produto.
12.4 A forma. Leis da composición.
12.5 Función simbólica. Función pragmática.
12.6 O deseño gráfico
|
13. A ESTÉTICA NO DESEÑO |
13.1 Fundamentos da estética
13.2 O color no deseño
13.3 A forma e a proporción
13.3.1 A proporción áurea
|
PRÁCTICAS
Deseño/redeseño dun produto a realizar durante as sesións. |
1. Panorámica das ferramentas actuais.
2. Adestramento co programa base.
3. Selección do produto a desenvolver.
4. Elaboración das especificacións do produto. Análise funcional. QFD. Parámetros ergonómicos.
5. Creación de modelos. Compoñentes e ensamblaxe.
6. Animación. Simulacións.
7. Avaliación e selección de opcións
8. Deseño da comunicación para o produto
9. Presentación do produto.
10. Documentación, exposición e entrega.
|