Guia docente 2016_17
Escola de Enxeñaría Industrial
Máster Universitario en Enxeñaría Industrial
 Materias
  Dirección Estratéxica. Produción e Loxística Avanzadas
   Contidos
Tema Subtema
1. A contorna empresarial 1.1. A contorna da empresa. Aspectos *macroeconómicos, político-legais, tecnolóxicos e sociais
2. Introdución á dirección estratéxica 1.1. Concepto de estratexia
1.2. A Dirección Estratéxica
1.3. O pensamento estratéxico: visión, misión, obxectivo, acción
1.4. Niveis de estratexia: corporativa, competitiva e funcional
1.5. O proceso de dirección estratéxica
3. A análise estratéxica 3.1. Introdución: a análise *DAFO
3.2. Análise externa. Análise da contorna xeral. Análise *PEST
3.3. Análise externa. Análise da contorna específica. O modelo das 5 forzas competitivas de *Porter
3.4. Análise interna. Vantaxe competitiva. Teoría dos recursos e capacidades. Análise funcional e cadea de valor
3.5. Análise do mercado
4. A formulación estratéxica 4.1. Introdución á formulación estratéxica
4.2. A posición competitiva da empresa. Tipos de vantaxe competitiva: liderado en custos, diferenciación, especialización
4.3. Deseño da estratexia. A orientación estratéxica. Os mapas estratéxicos. Deseño da visión e da estratexia
4.4. Planificación estratéxica. Obxectivos estratéxicos
4.5. Os plans e os orzamentos
5. A implantación e o control estratéxicos 5.1. A implantación da estratexia
5.2. O control estratéxico
6. O control de custos 6.1. Obxectivos do control de custos
6.2. Concepto de custo. Clasificación de custos
6.3. Métodos de cálculo de custos. *Full *costing. *Direct *costing. Vantaxes e inconvenientes
6.4. Sistemas de custos
6.5. Modelo de xestión de custos
7. Sistemas de xestión. Excelencia empresarial e mellora continua 7.1. Os sistemas de xestión.
7.2. A excelencia empresarial. Concepto e evolución. Do Control da Calidade á Responsabilidade Social Empresarial (*RSE)
7.3. O enfoque de mellora continua. O ciclo *PDCA
7.4. O Modelo *EFQM de Excelencia
8. Introdución aos sistemas loxísticos 8.1. Concepto de loxística e cadea de subministración. Evolución
8.2. Obxectivos do sistema loxístico
8.3. A organización da función loxística
8.4. Decisións no sistema loxístico. *Subsistemas: compras, produción e distribución física
9. Deseño do sistema loxístico 9.1. A necesidade de buscar alternativas no sistema loxístico
9.2. Deseño de produtos e servizos e a súa relación coa loxística
9.3. Comprar ou Fabricar. Localización e deslocalización de instalacións produtivas e loxísticas
9.4. Deseño de procesos produtivos e loxísticos
9.5. A xestión das compras e os aprovisionamentos
9.6. A xestión da distribución física (stock, almacéns e transporte)
9.7. O sistema de información loxístico. Indicadores loxísticos
10. O futuro dos sistemas loxísticos 10.1. Tendencias no sistema loxístico
10.2. A cadea de subministración sustentable
10.3. Conclusións
Prácticas 1. Contorna *macroeconómico
2. Análise estratéxica (*I)
3. Análise estratéxica (*II)
4. Custos (*I)
5. Custos (*II)
6. Deseño da cadea de subministración
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000