Guia docente 2017_18
Escola de Enxeñaría Industrial
Máster Universitario en Procesos de Deseño e Fabricación Mecánica
 Materias
  Sostibilidade no Deseño de Produtos e Sistemas de Fabricación
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Probas de tipo test Probas para a avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos). Os alumnos seleccionarán unha resposta de entre un número limitado de posibilidades. Os fallos restarán a probabilidade de acertar.
Resultados de aprendizaxe:
- Capacitar ao estudante no desenvolvemento de Deseños sustentables.
- Preparar ao estudante para a Fabricación sustentable.
33 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B4
B5
B6
B7
C1
C3
C6
D1
D2
D4
D5
D6
D7
Traballos e proxectos O estudante presenta o resultado obtido na elaboración dun documento sobre a temática da materia, na preparación de seminarios, investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias, etc. Poderanse levar a cabo de forma individual ou en grupo, de forma oral ou escrita.
Resultados de aprendizaxe:
- Capacitar ao estudante no desenvolvemento de Deseños sustentables.
- Preparar ao estudante para a Fabricación sustentable.

33 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B4
B5
B6
B7
C1
C3
C6
D1
D2
D4
D5
D6
D7
Probas de autoavaliación Probas nas que o alumno valora os seus logros en función dos obxectivos propostos e determina os factores que poden influír na súa actuación. Desenvolven a avaliación continua como parte da asistencia e presencialidade rexistrada.
Resultados de aprendizaxe:
- Capacitar ao estudante no desenvolvemento de Deseños sustentables.
- Preparar ao estudante para a Fabricación sustentable.
34 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B4
B5
B6
B7
C1
C3
C6
D1
D2
D4
D5
D6
D7
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Compromiso ético:

Espérase que o alumno presente un comportamento ético adecuado. En caso
de detectar un comportamento non ético (copia, plaxio, utilización de aparellos
electrónicos non autorizados, por exemplo), considerarase que o alumno non
reúne os requisitos necesarios para superar a materia. Dependendo do tipo
de comportamento non ético detectado, poderíase concluír que o alumno non alcanzou
as competencias necesarias para superar a materia.

Espérase do estudante un comportamento respectuoso, digno e de colaboración
co sistema docente, profesorado, coordinación e persoal de administración
e servizos do máster. Calquera cuestión debida á falta de comportamento
ético e digno do estudante poderá ter repercusión sobre a
avaliación da materia.

Tal e como se establece na memoria do título dentro do procedemento
xeral para valorar o proceso e os resultados: En cada materia o profesor
responsable asignará unha nota a cada estudante en función da súa actitude e
participación.

Para esta materia, en concreto, no compoñente autoevaluativo poderá ser
considerada a presencialidade e para iso teranse en conta as follas de firmas
dos estudantes nas sesións presenciais.

Publicarase, en todo caso e en cada
curso académico, unha rúbrica de avaliación para aclarar como se poden agrupar i espallar estas porcentaxes para completar o despregamento da repartición do
sistema proposto na memoria do máster ás guías docentes de cada
materia.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000