Presentacións/exposicións |
Os docentes promoven un diálogo que permite o intercambio de opinións sobre a temática e a forma de exposición de forma individual e/ou grupal. |
|
Prácticas en aulas informáticas |
Faise un seguimento individualizado do desenvolvemento de cada práctica comprobando que os logros esperados sexan os adecuados en cada fase de execución de forma que a evolución na aprendizaxe sexa estruturada. Os entregables son avaliados de forma individualizada e comunícase ao alumno, no seu caso, as carencias e necesidades de emenda dos documentos ou arquivos solicitados. |
|
Foros de discusión |
Os docentes levan a cabo as puntualizacións e aclaracións necesarias de forma individualizada a medida que se integran os estudantes no foro, tanto de forma unitaria como en grupos, y se dedican a traballos e/ou facer preguntas de tipo individual ou de grupo. |
|
Prácticas autónomas a través de TIC |
Realízase un seguimento destas actiivdades e a revisión das mesmas de forma individualizada. |
|
Probas de autoavaliación |
Probas ao longo do desenvolvemento da materia que pode ser de varios tipos nas que se busca a aplicación do estudante en función da súa actitude e participación e que serán controladas de forma individual polo profesorado e/ou persoal do máster |