Seminario |
Ademáis de resolver exercicios prácticos que permitan ós alumn@s asentar os coñecementos sobre os temas desenrolados nas clases de teoría, e de resolver todas as dúbidas expostas, as clases de seminario utilizaranse tamén para levar a cabo a avaliación continua dos alumnos.
Este proceso de avaliación contínua realizarase a través da resolución de exercicios e/ou problemas relacionados cos contidos da materia, así como a resolución de cuestións curtas expostas polo profesor/a que os alumn@s deberán entregar para a súa avaliación.
Tamén poderáse levar a cabo mediante a preparación e exposición por parte dos alumnos de temas relacionados coa materia. |
40 |
|
|
C5 C8 C19 C20 C23
|
D1 D3 D4 D5 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Ao longo do cuadrimestre realizaranse dúas probas curtas para a avaliación das competencias adquiridas na materia.
A primeira delas abarcará os temas 1-5 e suporá o 36% da nota final. A segunda abarcará os temas 6-9 e suporá o 24% da nota final. Para superar a materia é necesario alcanzar un mínimo dun 40% en cada unha das probas curtas. |
60 |
|
|
C5 C8 C18 C19 C20
|
D1 D7 D12 D13
|
Observacións: A participación nalgunha das probas de avaliación previstas implicará a condición de presentado e, polo tanto, a asignación dunha cualificación na acta da materia. Será necesario superar as dúas probas curtas (obter un mínimo do 40% da nota de cada unha) para poder ter en conta os demais elementos de avaliación.
Avaliación de Xullo: Os alumnos que non superen unha ou as dúas probas curtas que se realizan durante o cuadrimestre, deberán presentarse á parte correspondente na convocatoria de Xullo. Esta proba substituira ós resultados obtidos na/s proba/s curta/s realizadas ao longo do cuadrimestre. A nota final poderá ser a máis alta obtida ao comparar a nota do examen final e a nota do examen final poderado coa evaluación continua (sempre e cando no examen final se saque un mínimo do 50% en cada unha das partes correspondentes as probas curtas). |