Guia docente 2017_18
Facultad de Química
Grao en Química
 Materias
  Química analítica III
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Seleccionar e aplicar distintas técnicas *quimiométricas á resolución de casos prácticos e xustificar a utilización das mesmas. A1
A2
A3
C17
C19
C20
C22
D1
D3
D5
D6
D7
D9
D13
D14
D17
2. Utilizar o deseño experimental como ferramenta para a optimización dun método analítico. A1
C17
C19
C22
D1
D3
D5
D6
D7
D9
D13
D14
4. Xustificar a utilización da *Quimiometría na calidade dos resultados. Describir como se *implementa un sistema de calidade nun laboratorio de control de analítico. A1
A2
C4
C17
C19
C20
C29
D1
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D14
D17
3. Avaliar e interpretar os resultados analíticos de sistemas *multicomponentes e *multivariables. A1
A2
A3
C4
C17
C20
C22
D1
D3
D5
D6
D7
D8
D9
D13
D17
6. Recoñecer os diferentes métodos de tratamento de mostra así como avaliar as súas posibilidades na resolución de diversos problemas analíticos dentro do campo da análise de trazas. A1
A2
C4
C19
C20
D1
D3
D4
D7
D9
D12
D13
D14
D17
5. Describir a planificación da mostraxe e os factores que interveñen nel para a análise de trazas. A1
C4
C17
C24
D1
D3
D4
D6
D7
D9
D12
D13
D17
7. Comparar e valorar os diferentes métodos de extracción existentes na actualidade, como a extracción por fluídos *supercríticos, en fase sólida, *microextracción, etc. A1
A2
C4
C19
C20
D1
D3
D8
D9
D12
D14
D17
8. Describir a metodoloxía analítica e instrumentación así como coñecer as aplicacións de técnicas de uso xeral en análise de trazas como a *voltamperometría de *redisolución *anódica, espectrometría de absorción atómica con atomización *electrotérmica, espectrometría de masas con fonte de plasma e os diferentes axustes entre a *cromatografía e a espectrometría de masas. A1
C4
C8
C18
C19
D1
D3
D4
D8
D9
9. Clasificar os diferentes tipos de sistemas automáticos e *miniaturizados, establecendo as súas vantaxes e inconvenientes, modalidades e aplicacións máis relevantes e de futuro inmediato. Xustificar a automatización nas diferentes etapas do proceso analítico. A1
A2
C4
C17
C20
D1
D3
D4
D5
D8
D9
D17
10. Explicar os fundamentos dos sensores e *biosensores químicos, así como as súas aplicacións máis importantes. Explicar e valorar a importancia da utilización dos sensores para a obtención rápida e fiable de información analítica. A1
A2
A3
C4
C17
C20
D1
D3
D4
D8
D9
D12
11. Describir as características dos *analizadores automáticos continuos, descontinuos e *robotizados. Coñecer os fenómenos de dispersión en *analizadores continuos de inxección en fluxo e de inxección *secuencial, así como a forma de caracterizalos. A1
C4
C17
C19
C20
D1
D3
D4
D5
D8
D9
D14
D17
12. Explicar a construción de ferramentas analíticas en miniatura e as súas aplicacións. A1
C4
C17
C19
D1
D3
D4
D5
D9
D12
D14
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000