Guia docente 2017_18
Facultad de Química
Grao en Química
 Materias
  Química analítica III
   Competencias
Código Descrición
A1 Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
A2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
A3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
C4 Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: fundamentos e ferramentas utilizadas na resolución de problemas analíticos e na caracterización de sustancias químicas
C8 Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: principais técnicas de investigación estrutural, incluíndo a Espectroscopía
C17 Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: metroloxía dos procesos químicos, incluíndo a xestión da calidade
C18 Demostrar coñecemento e comprensión de feitos esenciais, conceptos, principios e teorías en: principios de Electroquímica
C19 Aplicar os coñecementos e a comprensión á resolución de problemas cuantitativos e cualitativos de natureza básica
C20 Avaliar, interpretar e sintetizar datos e información química
C22 Procesar datos e realizar cálculo computacional relativo a información e datos químicos
C24 Recoñecer e analizar novos problemas e propor estratexias para solucionalos
C29 Demostrar habilidades para os cálculos numéricos e a interpretación dos datos experimentais, con especial énfase na precisión e a exactitude
D1 Comunicarse de forma oral e escrita en polo menos unha das linguas oficiais da Universidade
D3 Aprender de forma autónoma
D4 Procurar e administrar información procedente de distintas fontes
D5 Utilizar as tecnoloxías da información e das comunicacións e manexar ferramentas informáticas básicas
D6 Manexar as matemáticas, incluíndo aspectos tales como análise de erros, estimacións de ordes de magnitude, uso correcto de unidades e modos de presentación de datos
D7 Aplicar os coñecementos teóricos á práctica
D8 Traballar en equipo
D9 Traballar de forma autónoma
D12 Planificar e administrar adecuadamente o tempo
D13 Tomar decisións
D14 Analizar e sintetizar información e obter conclusións
D17 Desenvolver preocupación polos aspectos ambientais e de xestión da calidade
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000