Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
3. Comprender as bases da *cristalografía xeométrica como medio para a caracterización estrutural dos sólidos cristalinos, incluíndo os conceptos básicos como periodicidade e *simetría. |
|
|
|
D1 D3 D5 D9 D12
|
5. Coñecer os aspectos básicos da notación *cristalográfica e a súa aplicación á caracterización tanto da *simetría nas moléculas (*Schoenflies) como á caracterización estrutural dos cristais (*Hermann-*Mauguin). |
|
|
C1
|
D1 D7 D8 D13 D14 D15
|
6. Entender os principios básicos da *difracción como técnica para a análise estrutural e os conceptos *cristalográficos asociados: Lei de *Bragg, cela *recíproca, problema das fases. |
|
|
C1 C14
|
D1 D3 D5 D9 D15
|
10. Entender os procesos de intercambio *isotópico en sólidos cristalinos e coñecer as súas aplicacións para a medida do tempo xeolóxico e como marcadores de condicións termodinámicas e *cinéticas.
|
|
|
C1
|
D1 D4 D5 D15
|
7. Adquirir un coñecemento básico sobre os principios para a determinación estrutural mediante *diagramas de *difracción de raios. |
|
|
|
D1 D4 D5 D9 D15
|
6. Entender os principios básicos da *difracción como técnica para a análise estrutural e os conceptos *cristalográficos asociados: Lei de *Bragg, cela *recíproca, problema das fases. |
|
|
C1
|
D1 D5 D7 D15
|
5. Coñecer os aspectos básicos da notación *cristalográfica e a súa aplicación á caracterización tanto da *simetría nas moléculas (*Schoenflies) como á caracterización estrutural dos cristais (*Hermann-*Mauguin). |
|
|
C1
|
D1 D5 D7 D14 D15
|
1. Coñecer e comprender, a *cristalización como un proceso de transición de fase, diferenciando as etapas de *nucleación e crecemento cristalino. |
|
|
C1
|
D1 D3 D9 D14 D15
|
8. Coñecer de forma básica a información derivada das distintas técnicas de *difracción : *R-*X, electróns, neutróns e as súas principais aplicacións no ámbito da ciencia de materiais e da caracterización molecular. |
|
|
C1
|
D14 D15
|
9. Adquirir unha experiencia práctica no manexo de programas de *difracción e na interpretación de imaxes de microscopía electrónica diferenciado a información estrutural (*HREM, *SAED) e morfolóxica (*SEM). |
|
|
C1 C27
|
D1 D4 D5 D8 D15
|
1. Coñecer e comprender, o funcionamento da Terra como sistema. |
|
|
C1
|
D1 D3 D9 D12 D15
|
2. Ser capaz de caracterizar a interacción entre os diferentes *reservorios, os procesos físicos, químicos e biolóxicos involucrados así como as diferentes escalas espazo-temporais asociadas. |
|
|
C1
|
D1 D4 D7 D9 D13 D15
|
(*) |
|
|
C1
|
D1 D3 D7 D8 D14 D15
|
(*) |
|
|
C1
|
D1 D3 D4 D7 D15
|