Guia docente 2014_15
E. T. S. de Enxeñaría de Minas
Máster Universitario en Enxeñaría de Minas
 Materias
  Concentración de Minerais
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Prácticas de laboratorio Actividades de aplicación dos coñecementos a situacións concretas e de adquisición de habilidades básicas e procedimentales relacionadas coa materia obxecto de estudo.

As prácticas están concebidas de maneira que o alumno teña que aplicar os coñecemenots teóricos a enriquecer en laboratorio una mostra natural de diferentes menas. No desenrolo da práctica deberá tomar decisións sobre os procesos a aplicar tendo en conta aspectos económicos e medioambientais que condicionan a sostibilidade dunha explotación e o conseguinte tratamento e o progreso científico da técnica.
Saídas de estudo/prácticas de campo Actividades de aplicación dos coñecementos a situacións concretas e de adquisición de habilidades básicas e procedimentales relacionadas coa materia obxecto de estudo.


Esta actividad baséase na visita a dúas explotacións de recursos minerais nas que se somete o todo uno a diferentes tratamientos de fragmentación e concentración. Nestas saídas, o alumno ponse en contacto ca situación cotidiá real de desenvolvemento das actividades nun entorno económico e medioambiental sostible e baixo a reglamentación vigente.
Metodoloxías integradas Método no que os estudantes levan a cabo a realización dun proxecto nun tempo determinado para resolver un problema ou formulación técnica do cal se ofrece unha información previa e pautas para ser resolto.

O alumno deberá realizar unha búsqueda de bibliografía axeitada á temática de bibliografía que cubra os diferentes aspectos multidisciplinares do tema do proxecto, manexar diiferentes fontes, sintentizar a información, cotexala e aprender a deducir ideas principais a partir das observacions particulares dos textos e aplicar toda a información á resolución dun caso concreto. Asemesmo, se traballa a adquisición de habilidades de transmisión oral dos resultados do seu traballo.
Resolución de problemas e/ou exercicios Actividade na que se formulan problema e/ou exercicios relacionados coa materia. O alumno debe desenvolver as solucións adecuadas ou correctas mediante a aplicación de rutinas, fórmulas ou *algoritmos e a interpretación dos resultados. Utilízase como complemento da lección maxistral.
Sesión maxistral Exposición por parte do profesor dos contidos sobre a materia obxecto de estudo, bases teóricas e/ou directrices dun traballo, exercicio ou proxecto a desenvolver polo estudante
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000