Estudo de casos/análises de situacións |
Análise dun feito, problema ou caso real de contaminación de solos por actividades mineiras, coa finalidade de coñecelo, interpretalo, resolvelo, xerar hipóteses, contrastar datos, reflexionar, completar coñecementos, diagnosticalo e adestrarse en procedementos alternativos de solución.
|
Saídas de estudo/prácticas de campo |
Actividades de aplicación dos coñecementos a situacións concretas Desenvólvense en varias explotacións mineiras con risco de cotnaminación de solos. |
Traballos tutelados |
O estudante, de xeito individual ou en grupo, elabora un documento sobre a temática da materia que pode consistir na descripción dun caso real de contaminación de solos por actividades mineiras ou na discusión de traballos científicos sobre o tema. para esto, e necesario a procura e recollida de información, lectura e manexo de bibliografía, redacción... etc. |
Presentacións/exposicións |
Exposición e defensa por parte do alumnado ante o docente e o resto dos estudantes dos traballos tutelados. Poderase levar a cabo individualmente ou en grupo.
|