Código |
Descrición |
A23 |
CEE17 Capacidade para o deseño de centrais eléctricas. |
A24 |
CEE18 Capacidade para o deseño e xestión de procedementos de experimentación aplicada, especialmente para a determinación de propiedades termodinámicas e de transporte, e modelado de fenómenos e sistemas no ámbito da enxeñaría química, sistemas con fluxo de fluídos, transmisión de calor, operacións de transferencia de materia, cinética das reaccións químicas e reactores. |
A28 |
CEE22 Enerxías alternativas e uso eficiente da enerxía |
A29 |
CEE23 Coñecementos aplicados de enxeñaría térmica. |
A30 |
CEE24 Coñecemento aplicado sobre enerxías renovables |
A31 |
CEE25 Loxística e distribución enerxética |
A32 |
CEE26 Aproveitamento, transformación e xestión dos recursos enerxéticos |
A33 |
CEE27 Industrias de xeración, transporte, transformación e xestión da enerxía eléctrica e térmica. |
B1 |
CG1 Capacidade de interrelacionar todos os coñecementos adquiridos, interpretándoos como compoñentes dun corpo do saber cunha estrutura clara e unha forte coherencia interna. |
B3 |
CG3 Propor e desenvolver solucións prácticas, utilizando os coñecementos teóricos, a fenómenos e situacións-problema da realidade cotiá propios da enxeñaría, desenvolvendo as estratexias adecuadas. |
B5 |
CG5 Coñecer as fontes necesarias para dispor dunha actualización permanente e continua de toda a información precisa para desenvolver o seu labor, accedendo a todas as ferramentas, actuais e futuras, de procura de información e adaptándose aos cambios tecnolóxicos e sociais. |
B8 |
CG8 Concibir a enxeñaría nun marco de desenvolvemento sustentable con sensibilidade cara a temas ambiental. |
B10 |
CG10 Tomar conciencia da necesidade dunha formación e mellora continua de calidade, desenvolvendo valores propios da dinámica do pensamento científico, mostrando unha actitude flexible, aberta e ética ante opinións ou situacións diversas, en particular en materia de non discriminación por sexo, raza ou relixión, respecto aos dereitos fundamentais, accesibilidade, etc. |