Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias Xurídicas e do Traballo
Máster Universitario en Xestión e Dirección Laboral
 Resultados de Formación e Aprendizaxe


Sinale A Código Resultados de Formación e Aprendizaxe Específicas
  A1 Adquirir un coñecemento amplo das institucións básicas do ámbito socio-laboral especialmente do Dereito do Traballo e da Seguridade Social
  A2 Desenrolar os coñecementos, habilidades e aptitudes que permitan unha idónea dirección e xestión laboral.
  A3 Saber recoñecer os aspectos económicos da Seguridade Social e das Relacións Laborais.
  A4 Desenrolar a capacidade de organización, planificación e toma de decisións.
  A5 Adquirir os coñecementos necesarios nos campos laboral, tributario e de Seguridade Social para prestar servicios de asesoría socio-laboral.
  A6 Planificar e organizar a prevención dos riscos laborais nas empresas.
  A7 Seleccionar e confeccionar os contratos de traballo adecuados a cada situación laboral.
  A8 Coñecer os dereitos e obrigas dos traballadores e das distintas frmas de extinción do contrato de traballo.
  A9 Asesorar ás PYMES no campo sociolaboral.
  A10 Xestionar os procesos de negociación entre as partes da relación laboral co fin de acadar consensos e acordos.
  A11 Coñecer as medidas de solución de conflictos ó alcance de traballadores e empresarios e resolver cales resultan adecuadas en diferentes situacións.
  A12 Adquirir habilidades necesarias para por en funcionamento un Servizo de Prevención Propio o Alleo e xestionarlo.
  A13 Coñecer as respostas da Administración frente ós incumprimentos laborais e ser capaz de participar no procedemento administrativo sancionador.
  A14 Xestionar as relacións laborais transfronteirizas e transnacionais, tan frecuentes no sur de Galicia.
Sinale B Código Resultados de Formación e Aprendizaxe Transversais
  B1 Poseer e comprender coñecementos que aporten unha oportunidade de ser orixinais no desenrolo e/ou aplicación de ideas, a menudo nun contexto de investigación.
  B2 Que os estudantes sepan aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en entornos novos ou pouco coñecidos dentro de constextos máis amplos (ou multidisplinares) relacionados coa súa área de estudo.
  B3 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrentarse á complexidade de formular xuizos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuizos.
  B4 Que os estudantes sepan comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüedades.
  B5 Que os estudantes posean as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000